اقتصادی

برخورد جدی با گرانفروشی بلیت هواپیما/ تخلفات را گزارش دهید

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: اگر شرکت های هواپیمایی یا شرکت های ارائه دهنده بلیت هواپیما، قیمت پروازهای داخلی را بالاتر از سقف های مصوب تعرفه ای افزایش دهند، با متخلفان برخورد می کنیم.

به گزارش ترندونی، اسماعیل حسین زهیس، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی امروز گفت: پس از رفع محدودیت پروازهای مسافربری نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه قیمت بلیت هواپیما باید به نرخ قبلی خود بازگردد. همچنین خطوط هوایی کرایه ها را افزایش دادند.

وی افزود: قیمت بلیت هواپیما در هفته های اخیر از 200 به 300 هزار تومان رسیده که کاملا غیرقابل قبول است. وزیر راه و شهرسازی به عنوان متولی این حوزه باید موضوع قیمت بلیت هواپیما را جدی بگیرد و از افزایش غیرقانونی قیمت ایرلاین ها جلوگیری کند.

محمد محمدی بخش در این باره به ترندونی گفت: افزایش قیمت بلیت هواپیما تا سقف قیمت منتشر شده مجاز است و شرکت های هواپیمایی می توانند با شرایط مختلف بلیت پرواز خود را در این فرمت مصوب به فروش برسانند.

وی افزود: زمانی افزایش قیمت غیرقانونی می شود که از سقف تعیین شده در فهرست بهای مصوب اخیر فراتر رود که در این صورت با متخلف یا متخلفان برخورد جدی خواهیم کرد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در صورتی که شرکت هواپیمایی یا آژانس مسافرتی به صورت غیرقانونی بلیط هواپیما برای پروازهای داخلی را افزایش دهد، مردم می توانند گزارش کامل و مستند را از طریق سامانه تعریف شده در سایت سازمان هواپیمایی کشوری برای جلوگیری از تصادف به ما ارائه دهند. لازم را انجام دهید. و مشکل گران فروشی بلیط هواپیما با بیانیه و مصاحبه حل نمی شود لذا نیاز به گزارش دارد.

محمدی بخش تاکید کرد: اگر تخلفی در زمینه قیمت بلیت هواپیما صورت گیرد، قطعا با ایرلاین، بلیت‌فروش یا پرواز چارتر برخورد می‌کنیم و مانند سال‌های گذشته مجوز آنها را باطل می‌کنیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا