عمومی

افتتاح و کلنگ زنی ۶۱ طرح در آبیک 

سرپرست فرمانداری آبیک از بهره برداری و کلنگ زنی ۶۱ طرح عمرانی، خدماتی، آموزشی، صنعتی و کشاورزی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سرپرست فرمانداری آبیک از بهره برداری و کلنگ زنی ۶۱ طرح عمرانی، خدماتی، آموزشی، صنعتی و کشاورزی به مناسبت گرامیداشتافتتاح و کلنگ زنی ۶۱ طرح در آبیک  هفته دولت با ۱۱ هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان خبر داد.

 به گفته مددخانی، از مجموع طرح ها، ۳۷ پروژه برای بخش مرکزی و ۲۴ پروژه نیز مربوط به بخش بشاریات است.

وی افزود: پنج مجموعه فرهنگی، پنج پروژه کشاورزی، یک طرح اجتماعی، هفت پروژه اقتصادی و ۴۳ پروژه عمرانی از جمله طرح‌های قابل بهره برداری در هفته دولت هستند.

مددخانی تصریح کرد: همچنین با اجرای این طرح‌ها ۹۸۲ فرصت شغلی به صورت مستقیم و ۲ هزار و ۶۰۹ فرصت شغلی غیرمستقیم در سطح منطقه فراهم می‌آورد.

وی با اشاره به پروژه‌های شاخص قابل افتتاح در شهرستان آبیک، اضافه کرد: طرح آبرسانی به شهر تازه تاسیس زیاران از آبگیر خط انتقال تا تصفیه خانه سد زیاران، افتتاح طرح‌های تولیدی، زمین چمن مصنوعی، ساماندهی خیابان‌های شهر قشلاق و افتتاح پنج پروژه با ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار و همچنین بهره برداری از ۶ پروژه در خاکعلی با ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار در دستور کار قرار دارد.

فرماندار آبیک تصریح کرد: همچنین در حوزه راهداری نیز اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام شده از جمله بهره برداری از راه‌های روستایی به ویژه در ابراهیم آباد و هزار جلفا از توابع بخش بشاریات خواهد بود.

شهرستان آبیک به مرکزیت شهری به همین نام در ۵۵ کیلومتری شرق استان قزوین قرار دارد.

دکمه بازگشت به بالا