اقتصادی

بزرگ‌ترین انگیزه برای پذیرش خودروهای الکتریکی چیست؟

ارنست اند یانگ می گوید بیش از 50 درصد از خریداران خودرو در جهان برای اولین بار به فکر خودروهای برقی هستند.

به گزارش ترندونی، تعداد خریداران خودرو که مایل به خرید خودروی برقی در سراسر جهان هستند برای اولین بار از 50 درصد گذشت. با توجه به شاخص تحرک مصرف کننده این شرکت، حدود 52 درصد از خریداران خودرو در سراسر جهان خودروهای برقی را ترجیح می دهند که در عرض دو سال 22 درصد افزایش یافته است.

در یک نظرسنجی از 13000 نفر در 18 کشور، اکثر مصرف کنندگان به دلیل نگرانی های زیست محیطی به فکر وسایل نقلیه الکتریکی هستند. ارنست اند یانگ اضافه کرد که مجازات های سخت تر برای وسایل نقلیه با موتورهای احتراق داخلی نیز برای اولین بار یک نگرانی بزرگ بود.

این یافته ها نقطه عطفی در بازار جهانی خرید خودرو هستند. مصرف کنندگان به طور فزاینده ای از نقطه نظر اجتماعی و زیست محیطی آگاه هستند که بزرگترین انگیزه استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی است.

ارنست اند یانگ گفت که خریداران خودرو در ایتالیا، چین و کره جنوبی بیشترین تعهد را به خرید خودروهای الکتریکی دارند، در حالی که مصرف کنندگان استرالیایی و آمریکایی کمترین تعهد را داشتند. 56 درصد از خریداران خودرو در سنگاپور خواهان خرید خودروی برقی هستند.

طبق گزارش بلومبرگ، حدود 88 درصد از مصرف کنندگان جهان که مایل به خرید یک خودروی الکتریکی هستند، مایل به پرداخت حق بیمه نیز هستند و 35 درصد نیز 20 درصد یا بیشتر هستند که معادل سال 2021 است.

رانندگانی در سراسر جهان که در گذشته خودروهای برقی داشته اند نیز کمتر نگران مسافتی هستند که خودروهای برقی می توانند با یک بار شارژ یا زیرساخت شارژ طی کنند. انگیزه اصلی برای خریداران بار دوم این بود که آنها اکنون فاصله بیشتری دارند – تنها 27٪ از صاحبان خودروهای برقی فعلی، در مقایسه با 36٪ از کسانی که در حال حاضر ماشین الکتریکی ندارند. نگران زیرساخت شارژ.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا