استان ها

همدلی رمز پیروزی است/ اعزام ناوشکن‌های جوشن و پیکان به جام دریا ۲۰۲۲

ترندونی/ گیلان معاون آموزش و پرورش راهبردی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه همدلی رمز پیروزی است، گفت: ایران کشوری با موقعیت و شرایط ویژه در جهان است که پرچم استقلال را به اهتزاز درآورده است.

دریادار دوم فرامرز نصری، ناوگروه اعزامی به مسابقات جام دریای آذربایجان 2022 از منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرانزلی، گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران سال گذشته مقام قهرمانی جام دریا را کسب کرد. او هم اکنون در چابهار بازی هایی با تیم های خارجی برگزار می کند.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این برنامه تقویت قدرت دفاعی در کنار دیپلماسی است، افزود: بر اساس معاهدات و توافقاتی که با کشورهای دوست خود داریم، این مسابقات از سال 2015 در روسیه آغاز شد و از سال 2016 آغاز شد. وارد این حوزه شده ایم. و نیروی دریایی از امسال با قدرت در رشته غواصی بیرون آمد و توانستیم پرچم جمهوری اسلامی را بالا نگه داریم.

امیر دریادار دوم نصری با تاکید بر اینکه شرکت در این مسابقات فواید بسیاری برای ما به همراه دارد، گفت: از جمله این مزایا می توان به تقویت دیپلماسی و افزایش ارتباطات و ارتقای توان رزمی اشاره کرد. همچنین این مسابقات آمادگی رزمی را افزایش می دهد و سعی می کنیم اینگونه مسابقات را در داخل کشور و بین مناطق برگزار کنیم.

معاون آموزش و آموزش راهبردی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: شرکت در این مسابقات نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و اهتزاز پرچم مقدس ایران در کشورهای خارجی و حتی میزبانی این مسابقات از آن ماست. مهم‌ترین هدف، چون قسم می‌خوریم این پرچم را ذکر کرده‌ایم و در طول تاریخ خون‌های زیادی برای زنده نگه داشتن این پرچم ریخته شده است.

وی با بیان اینکه رعایت مسائل انضباطی در عرصه مسابقات بسیار حائز اهمیت است، افزود: ایران کشوری با موقعیت و شرایط ویژه در جهان است و پرچم استقلال را به اهتزاز درآورده است و حساسیت همه کشورها نسبت به کشور ما بالاست. . . حتی به ظاهر باید توجه ویژه ای داشته باشیم.

دریادار دوم نصری همدلی، همکاری و ارتباط را به شرکت کنندگان در این مسابقات توصیه کرد و تاکید کرد: رمز پیروزی ما همدلی است و کوچکترین عدم ارتباط نقطه شروع شکست است.

به گزارش ترندونی، امروز دو فروند موشک انداز جوشن و پیکان برای شرکت در پنجمین دوره مسابقات جام دریای باکو که در آذربایجان برگزار شد، اعزام شدند.

این مسابقات که هر ساله به منظور ارتقای مهارت ملوانان برگزار می‌شود، به میزبانی کشور برگزار می‌شود و شامل شش دور شلیک سطحی و هوایی، شبیه‌سازی شلیک مین و جابجایی شناور در دریا و دو دور بقا و کنترل خسارت در دریا است. .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا