جامعه و خانواده

کشف راز قتل زن گمشده اهوازی پس از یک ماه

ترندونی/خوزستان رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان از دستگیری قاتل و همدستش و برملا شدن راز جنایت هولناک در اهواز خبر داد.

سرهنگ سیروس دریکوند در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی طرح شکایت در خصوص فقدان یک زن در شهرستان اهواز و ارجاع آن به پلیس آگاهی استان خوزستان، موضوع حکایت از ناپدید شدن نامبرده در یک ماه گذشته داشت و اطلاعی از سرنوشت وی در دست نبود. در پی این شکایت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

به گزارش ترندونی به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: با پیگیری موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات جنایی خود را آغاز کردند. با بهره‌گیری از بانک‌های اطلاعاتی و بررسی اجساد مجهول الهویه، مثمر ثمر نبود و در نهایت با بررسی و تحقیقات مجدد از خانواده فرد مفقود شده و اقدامات فنی به عمل آمده، آخرین مسیرهای تردد و ارتباطات این زن بازیابی شد و در جمع‌بندی دلایل حاصله در خلال رسیدگی، دو نفر از بستگان فرد مفقود شده به عنوان مظنون تحت تعقیب قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان گفت: پس از هماهنگی با مقام قضایی، هر دو مظنون شناسایی‌شده بازداشت شدند و با بررسی ادله موجود لب به اقرار گشودند و پرده از جنایت هولناک خود برداشتند. این دو مظنون اعتراف کردند که حدود یک ماه پیش به دلیل اختلاف خانوادگی، متوفی را در منزلی واقع در یکی از محله‌های اهواز خفه کرده و به قتل رسانده و جسد وی را در همان محل خاک کرده‌اند و سپس به دلیل بیم از شناسایی، جسد را به جاده حمیدیه منتقل و مخفی کرده‌اند.

سرهنگ دریکوند در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اظهارات متهمان، جسد در محل حادثه کشف و پس از سیر مراحل به پزشکی قانونی منتقل شد و متهمان نیز برای تحقیقات بیشتر تحت نظر پلیس قرار گرفتند.

انتهای پیام

انتشارات مقالات اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر مسائل اجتماعی در کشورهای در حال توسعه و تلاش برای ارتقای زندگی اجتماعی در این مناطق.
دکمه بازگشت به بالا