ورزش و تندرستی

سامره: چرا این اتفاقات برای پرسپولیس نمی‌افتد؟

به گزارش خبرگزاری ترندونی؛ علی سامره در حاشیه تمرین امروز استقلال درباره اتفاقات روزهای گذشته این تیم، اظهار داشت: ما شرمنده هواداران و مردم هستیم که به هر نوعی استقلال را دنبال می‌کنند. همیشه در چند سال گذشته کسانی که تصمیم‌گیرنده اصلی هستند، به استقلال دلسوزانه نگاه نمی‌کنند. مگر می‌شود در یک سال مدیرعامل عوض کنند و هر وقت خواستند مدیرعامل جدید بگذارند؟ با توجه به اینکه در یک پروسه ده‌ماهه تیم شکل می‌گیرد و بازی‌ها تمام می‌شود، اگر قرار باشد در یک سال مدیرعامل عوض شود، تیم از اهدافش دور می‌شود و کسی ضرر نمی‌کند، به جز تیم و هوادارانش.

وی ادامه داد: من از کسانی که تصمیم‌گیرنده هستند، خواهش می‌کنم به یک اجماعی برسند، یک مدیر درست بگذارند و حمایت هم کنند. مردم چه گناهی کردند که هر دو ماه درگیر مشکلات مدیریتی استقلال باشند؟ مسئولان به مردم متعهد هستند و چون تیم دست‌شان هست، باید یک مدیر اصلح را انتخاب کنند و حمایت کنند. اگر الان مدیری را انتخاب کنند و 2 ماه دیگر برکنارش کنند، همین الان هیچ تصمیمی نگیرند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه بین سازمان خصوصی‌سازی و وزارت ورزش اختلاف نظر است، گفت: همه جا این اختلاف نظرها وجود دارد، مشکل ما هم همین است و باید یک روز درست شود. چرا برای تیم رقیب ما این اتفاقات نمی‌افتد؟ چرا آن طرف هر 2، 3 سال باید تغییری داشته باشند و یا در زمانی تغییر داشته باشند که اهمیتی ندارد. برای ما در بهترین زمانی که تیم باید شکل پیدا کند، تیم صاحب ندارد.

سامره در پاسخ به این سوال که این تبعیض‌هایی که از آن صحبت می‌کند، در زمانی که بازی هم می‌کرد وجود داشت؟ تصریح کرد: به هر حال از سالی که در استقلال بودم مشکلات آن موقع هم بود ولی نه به این شدتی که الان است. در آن زمان کمتر بود و اگر قرار بود مدیریتی عوض شود در یک زمان خاص انجام می‌شد، نه اینکه الان که تیم باید بسته شود مدیری وجود ندارد، این مشکلاتی است که نکونام نمی‌تواند جواب دهد و بهترین مربی را هم بیاورید در آن می‌ماند. این روزها با این شرایط می‌گذرد و یک تیمی که ناقص بسته می‌شود می‌ماند و یک نفر باید جوابگو باشد. یک هفته دیگر از زمان تیم بستن می‌گذرد و مردم یک سال کامل باید حرص بخورند.

وی در واکنش به اینکه انتقاداتی به سرپرست پیشین استقلال وارد می‌شد و گفته می‌شد طاهری با برخی از حاشیه‌ها به درستی برخورد نمی‌کرد، گفت: کسانی که مسئولیت در این تیم دارند نسبت به مسئولیت‌شان متعهد هستند تا از حق استقلال دفاع کنند. من الان خیلی واقع از مشکلات تیم و تصمیمات مسئولان گله می‌کنم. ما عاجزانه می‌خواهیم که یا تصمیم درست بگیرند یا واقعا اعلام کنند که نمی‌توانیم درباره استقلال تصمیم درست بگیریم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال درباره مشکلات موجود با نکونام صحبت کرده است؟ عنوان کرد: جواد نکونام تمام تمرکزش این است که تیمش را ببندد و ما امیدواریم که این اتفاقاتی که در این چند روز برای استقلال افتاده جمع شود و باشگاه سروسامان بگیرد و بتوانیم تیم بهتری ببندیم. من هیچ خبر تازه‌ای از شرایط ندارم و امیدواریم تا شنبه مدیر جدید معرفی شود و امیدواریم یک نفری که می‌آید از آن حمایت کنند.

258258

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.
دکمه بازگشت به بالا