ورزش و تندرستی

لیگ برتر فوتسال /مس‌سونگون از باخت گریخت

آفتاب‌‌نیوز :

مس سونگون ورزقان و پالایش نفت بندرعباس در چارچوب هفته نخست رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۳ مردادماه در سالن پورشریفی تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با برتری شش بر چهار میزبان به اتمام رسید.

این پیروزی در حالی برای مس‌سونگون رقم خورد که این تیم درمقطعی از بازی با اختلاف سه گل از میهمانش عقب بود و با جبران مافات موفق به کسب سه امتیاز بازی شد.

محمد بنی اسدی، سعید حاجیلری، امیررضا خون جهان به همراه سروش احمد نیا گل‌های پالایش نفت بندرعباس را در این بازی به ثمر رساندند.

حمید احمدی، بهروز عظیمی (۳) و بابک نصیری نیز برای میزبان گلزنی کردند.

گزارش بازی:

بازی با نمایش طوفانی تیم میهمان آغاز شد و پالایش نفت بندرعباس با گل محمد بنی اسدی در لحظات ابتدایی بازی یک بر صفر پیش افتاد.

مسی‌ها لحظاتی بعد با کار تیمی و روی ضربه حمید احمدی کار را به تساوی یک بر یک کشاندند.

سعید حاجیلری گل دوم میهمان را به ثمر رساند تا شادی لاله‌ها نارنجی دوام چندانی نداشته باشد.

علی‌رغم حملات پرتعداد مسی‌ها بر روی دروازه تیم میهمان، امیررضا خون جهان گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا بازی سه بر یک شود.

در ادامه کار سروش احمدنیا با بغل پای ساده دروازه علیرضا صمیمی را باز کرد تا اختلاف به سه گل رسیده و نیمه اول با برتری چهار بر یک میهمان به پایان برسد.

در نیمه دوم بهروز عظیمی برای مسی‌ها گلزنی کرد تا امید مس‌سونگون برای جبران نتیجه حفظ شود.

بهروز عظیمی گل سوم تیمش را هم به ثمر رساند تا اختلاف به یک گل برسد.

در ادامه حملات مس‌سونگون، عظیمی گل تساوی را به ثمر رساند تا مسی‌ها با جبران گل‌های خورده بازی را به تساوی بکشانند.

بابک نصیری پنج دقیقه مانده به پایان بازی از روی نقطه پنالتی دوم، گل برتری مس‌سونگون را به ثمر رساند تا بازگشت مسی‌ها تکمیل شود.

مجتبی پارساپور نیز گل ششم مسی‌ها را به ثمر رساند تا پیروزی این تیم شیرین‌تر شود.

حواشی بازی:

بیش از چهار هزار تماشاگر در سالن حضور پیدا کرده و یک صدا مس‌سونگون را مورد حمایت خود قراردادند، نکته جالبی که می‌توان به آن اشاره کرد نصب پرچم تراکتور در کنار سکو‌ها بود.

باشگاه مس سونگون پیش از آغاز دیدار تیم فوتسال مقابل پالایش نفت بندرعباس، از چهار بازیکن ملی‌پوش این تیم؛ مهدی رستمی‌ها، بلال اسمعیلی، بهروز عظیمی و مجتبی پارساپور که همراه همراه با تیم‌ملی موفق به کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های کافا شدند، تجلیل کرد.

در این بین از یعقوب فیلگوش مربی دروازه‌بانان تبریزی تیم ملی هم تجلیل به عمل آمد.

در بین نیمه، از خانواده شهید ذاکر حیدری و احد شاهین، مربی و پیشکسوت کاراته کشورمان به همراه فرزاد صفوی، قهرمان پاراکاراته آسیا تجلیل شد.

مس‌سونگون هفته نخست را با کسب سه امتیاز شروع کرد و پالایش نفت بندرعباس بدون امتیاز این هفته را به پایان رساند.

به گزارش ترندونی، مسی‌ها هفته آینده میهمان کراپ الوند خواهند بود و پالایش نفت بندرعباس نیز مقابل گهرزمین سیرجان صف‌آرایی می‌کند.

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.
دکمه بازگشت به بالا