ورزش و تندرستی

برگزاری نشست هم‌اندیشی «حکمرانی در ورزش» با حضور وزیر ورزش – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به خبرگزاری آنلاین، مهرزاد حمیدی مدیر گروه آموزشی مدیریت ورزشی دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه تهران گفت: با توجه به اینکه ورزش در سطح جهان از مقوله‌های بسیار مهم در زندگی اجتماعی و تأثیرگذار در سلامت جامعه، نشاط و همبستگی و انسجام اجتماعی است، حکمرانی خوب در ورزش نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است.

دانشیار دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه تهران افزود: حکمرانی خوب در ورزش می‌تواند موجب جهت‌گیری صحیح و خط‌مشی‌گذاری درست در ورزش کشور شود و یک انسجام بین بخش‌های ورزش کشور صورت گیرد.

حمیدی با بیان اینکه گفتگو درباره حکمرانی خوب در ورزش، یکی از اساسی‌ترین موضوعاتی است که باید در ورزش کشور و در سطح گفتمان غالب در میان نخبگان و مدیران مطرح باشد، تاکید کرد: بر این اساس، دانشگاه تهران به عنوان قطب آموزشی ورزش در کشور زمینه نشست هم‌اندیشی با بخش‌های متولی ورزش از جمله وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و کمیته ملی پارالمپیک را فراهم کرده است تا جهت‌گیری‌های لازم را در بحث حکمرانی مطرح کنند.

مدیر گروه آموزشی مدیریت ورزشی دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه تهران ابراز امیدواری کرد که نشست هم‌اندیشی «حکمرانی در ورزش» یک گام به منظور نزدیک شدن فضای فکری دانشگاهیان و متولیان حوزه ورزش در زمینه حکمرانی ورزش و شناسایی زمینه‌های لازم برای تدوین برنامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری رشته حکمرانی در ورزش باشد.

این نشست روز چهارشنبه ۲۴ خرداد ماه با حضور وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک، رئیس دانشگاه تهران و جمعی از چهره‌های ورزش کشور در دانشکده علوم ورزشی و تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.
دکمه بازگشت به بالا