جامعه و خانواده

زوار اربعین در امنیت کامل تردد می‌کنند

ترندونی/کرمانشاه فرمانده مرزبانی کشور از برقراری امنیت کامل در مرزهای ششگانه محل تردد زوار اربعین خبر داد و گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ مشکل امنیتی برای زوار نداشته‌ایم.

به گزارش ترندونی، سردار احمدعلی گودرزی، امروز(دهم شهریور) در حاشیه بازدید از مرز خسروی در جمع خبرنگاران، با اشاره به تامین کامل امنیت زوار، اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون امنیت پایداری برای زوار اربعین حسینی تامین شده است.

وی افزود: لحظات شیرینی که امروز شاهد آن هستیم و زوار با امنیت کامل در حال تردد از مرزها هستند، حاصل اقداماتی است که پلیس کشورمان بویژه مرزبانان غیور آن را رقم زده اند.

فرماندهی مرزبانی کشور با تاکید براینکه این امنیت به راحتی به دست نیامده و حاصل زحمات زیاد مرزبانان غیور است، اضافه کرد: همچنین از ابتدای امسال یک دیپلماسی قوی و اثر بخش را برای تامین امنیت زوار داشتیم، به گونه‌ای که من به همراه دیگر فرماندهان مرزبانی و کلانتری مرزها حدود ۵۳ مرحله به کشور عراق رفتیم و مذاکراتی را برای تامین امنیت زوار داشتیم.

وی یادآورشد: در این راستا، یک قرارگاه مشترک را با طرف عراقی تشکیل دادیم و تبادل اطلاعاتی داشتیم و همین هماهنگی ها باعث شد تا یک اشراف اطلاعاتی خوبی را کسب کرده و امنیت زوار را تامین کنیم.

گودرزی گفت: خوشبختانه تاکنون زوار در امنیت کامل در مراسم بزرگ پیاده روی اربعین شرکت کرده اند.

وی یادآورشد: امروز میلیونها نفر در مراسم اربعین شرکت می‌کنند و این حرکت تمدن بزرگ اسلامی را در آینده شکل می دهد.

فرمانده مرزبانی کشور با تاکید براین که این حماسه بزرگ نیاز به تامین امنیت دارد، گفت: تامین امنیت این زوار برعهده نیروهای نظامی و انتظامی و سایر دستگاه هایی است که در کنار ما هستند و خوشبختانه تاکنون امنیت لازم را تامین کرده ایم و مشکل امنیتی نداشته ایم.

سردار گودرزی در ادامه بازدیدی از مرز منذریه درآنسوی مرز خسروی داشت.

انتهای پیام

انتشارات مقالات اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر مسائل اجتماعی در کشورهای در حال توسعه و تلاش برای ارتقای زندگی اجتماعی در این مناطق.
دکمه بازگشت به بالا