ورزش و تندرستی

چهار تیم پلی‌آف لیگ برتر هندبال مشخص شدند/ علت لغو دیدار مس – شاملی چه بود؟

رییس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال می‌گوید نتیجه بازی مس – شاملی برای شاملی تاثیرگذار نبود چون آنها به فینال رسیده بودند.

به گزارش ترندونی، روز گذشته دیدار مس و شاملی از سری مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر هندبال مردان برگزار نشد. مراد کرمی رییس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال در گفت و گو با ترندونی، در مورد علت برگزار نشدن این دیدار اظهار کرد: متاسفانه تیم شاملی به محل برگزاری مسابقات نرفت. ما هم این موضوع را به کمیته انضباطی ارجاع داده‌ایم.

رییس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال در ادامه گفت: از قبل با ارسال نامه‌ای اعلام کرده بودند که چون چند تن از بازیکنانشان مریض هستند به این دیدار نمی‌روند. از طرفی نتیجه بازی برای آنها تاثیرگذار نبود چون به فینال رسیده‌اند و علی‌رغم تلاش ما به محل برگزاری مسابقه نرفتند. حال باید کمیته انضباطی برای این نتیجه تصمیم بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مس کرمان به محل برگزاری مسابقه رفته بود، گفت: خیر مس هم از قبل اطلاع داشت که شاملی به محل برگزاری نمی‌رود. آنها(شاملی) در نامه اعلام کرده بودند که تعدادی از بازیکنانشان مریض هستند. اکنون ۲ امتیاز به مس داده می‌شود و مس ۲۹ امتیازی خواهد شد.

۴ تیم‌راه یافته به پلی آف مشخص شده‌اند

کرمی در خصوص ادامه مسابقات لیگ برتر هندبال گفت: تنها یک هفته دیگر تا پایان مرحله مقدماتی باقی مانده که ۲۷ اردیبهشت مرحله مقدماتی تمام می‌شود. یکم و سوم خرداد مرحله پلی آف انجام می‌شود. در حال حاضر فولاد، شاملی، مس کرمان و سپاهان نوین ۴ تیم برتر هستند. البته این چهار تیم به پلی آف خواهند رسید چون سپاهان نوین یک بازی دیگر دارد و ۲۵ امتیازی است اما گیتی‌پسند بازی دیگری ندارد و ۲۳ امتیاز دارد.

وی در پاسخ به این سوال که با این شرایط که تیم‌های راه یافته به پلی آف مشخص اند،  ممکن است برخی از مسابقات هفته آخر هم انجام نشود گفت: خیر همه مسابقات انجام می‌شود. دیدار مس و نوین تاثیری ندارد ولی به آنها اعلام کرده‌ایم که اگر نروند جریمه می‌شوند و آن مسابقه هم برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا