فرهنگ و هنر

رونمایی از «شبح دوست‌داشتنی» – ترندونی

مراسم رونمایی از کتاب «شبح دوست‌داشتنی؛ پنج ‌گفتگو با خلبانان فانتوم» نوشته صادق وفایی برگزار می‌شود.

به گزارش ترندونی، مراسم رونمایی از این کتاب روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن، از ساعت ۱۵ در دفتر انتشارات و موسسه مطبوعاتی ایران واقع در بزرگراه سردار سلیمانی، جنب مصلی امام خمینی، خیابان خرمشهر (آپادانای سابق)، پلاک ۲۰۸ برگزار می‌شود.

بنا بر اعلام، مراسم رونمایی این ‌کتاب با حضور خلبانان و ایثارگران جنگ همراه است و امیر آزاده جانباز محمدصدیق قادری، امیر جانباز محمد غلامحسینی از خلبانان هواپیمای اف‌چهار، امیر ولی اویسی و امیر جانباز عباس رمضانی از خلبانان اف‌پنج و محمد قبادی نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس در آن سخنرانی می‌کنند.

 در معرفی «شبخ دوست داشتنی» آمده است:  «این‌کتاب همان‌طور که از نامش پیداست، دربرگیرنده ۵ گفت‌وگو و مصاحبه با خلبانان هواپیمای شکاری فانتوم F۴ در سال‌های دفاع مقدس است. چهار گفت‌وگوی اول کتاب با امیر جانباز محمد عتیقه‌چی، امیر آزاده جانباز محمدصدیق قادری، امیر آزاده جانباز محمدرضا صلواتی و امیر جعفر عمادی انجام شده‌اند و پنجمین گفت‌وگوی آن در واقع میزگردی است که برای چهلمین روز درگذشت امیر جانباز خلبان محمود ضرابی در خبرگزاری آنلاین برگزار شد و ناصر رضوانی، منوچهر طوسی و اکبر زمانی به‌عنوان خلبان و همرزم ضرابی و فرزند او در آن حضور پیدا کرده و روایت‌گری کردند.

«شبح‌دوست‌داشتنی» به‌واسطه گفت‌وگو با خلبانان هواپیمای اف‌چهار که لقب «فانتوم» (شبح) را یدک می‌کشد،‌ به این‌اسم نام‌گذاری شده و بهمن‌ماه ۱۴۰۲ با همکاری انتشارات ایران و خبرگزاری آنلاین وارد بازار نشر شد.

انتهای پیام 

نویسنده تحریریه مطالب هنری

با استفاده از انتخاب دقیق واژگان، تازگی و جذابیتی به نثرم اضافه می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا