فرهنگ و هنر

توضیح صدا و سیما درباره تعمیرات یکی از بنا‌های این سازمان

آفتاب‌‌نیوز :

در پی انتشار این خبر، روابط عمومی معاونت سیاسی سازمان صداوسیما توضیحاتی درباره خبر‌های منتشر شده ارائه داد که به شرح زیر است:

“باسمه تعالی

با توجه به انتشار خبری درباره تعمیرات یکی از بنا‌های صداوسیما، به آگاهی می‌رساند تصویر منتشر شده متعلق به طبقه چهارم ساختمان شیشه‌ای است که به علت چندین بار عملیات کف‌سازی در آن، و در نتیجه افزایش وزن طبقه، از سوی کارشناسان این احتمال داده می‌شد که امکان افزایش بار در آن وجود ندارد. به همین علت کف سازی‌های سابق تخریب شد و وزن طبقه کاهش یافت و اکنون امکان ایجاد استودیو و تحریریه در آن وجود دارد و تعمیرات برنامه‌ریزی شده مطابق طرح کلی مجموعه ادامه خواهد یافت لذا تعابیری همچون نابودی ساختمان و خسارت ۱۶ میلیاردی بی‌اساس است. در خبر مذکور ادعا شده که به هشدار‌های فنی بی‌توجهی شده است. برخلاف این ادعا، تعمیرات صورت گرفته همگی به علت توجه به هشدار‌های فنی درباره وزن طبقه و تلاش برای کاهش بار ساختمان بوده است. ضمن اینکه همه تعمیرات پس از صدور مجوز‌های فنی صورت گرفته است.

در خبر مذکور ادعا شده ساختمان باشگاه خبرنگاران مخروبه معاونت سیاسی است! این ساختمان بخشی از حدود ۷۰۰۰ متر بنا به ارزش ۲۰۰۰ میلیارد تومان است که از سوی معاونت سیاسی در اختیار سازمان قرار گرفته تا بخش‌های مختلف سازمان که خارج از محوطه جام جم در ساختمان‌های استیجاری بوده‌اند به جام جم بیایند. نیرو‌های مستقر در این ساختمان هم در پی سیاست تحولی و چابک سازی و تجمیع نیرو‌های معاونت سیاسی به ساختمان شیشه‌ای انتقال یافته‌اند و این انتقال و تجمیع به منظور پایان دادن به فعالیت باشگاه خبرنگاران نیست بلکه تقویت محتوایی و کیفی و اداری باشگاه و آرزوی دیرینه خبرنگاران آن بوده است.

روابط عمومی معاونت سیاسی رسانه ملی”.

نویسنده تحریریه مطالب هنری

با استفاده از انتخاب دقیق واژگان، تازگی و جذابیتی به نثرم اضافه می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا