عمومیکسب و کار ایرانی برتر

تعمیرات مبل، سرویس خواب و سرویس نهارخوری بصورت تخصصی

آشنایی کامل با شرکت مبل نادعلی

مبل نادعلی از با سابقه ترین شرکت های ایرانی در زمینه تعمیرات مبل می‌باشد. این شرکت در سال 1342 توسط حاج علی نادعلی فعالیت خود را در زمینه تولیدات انواع مبلمان و سرویس های خواب شروع کرده است و این فعالیت تا به امروز به صورت گسترده تری در حال انجام می‌باشد. در ادامه شما را با مزیت های این شرکت، راه های ارتباطی، نوع تعمیرات مبل و تمامی خدمات برند نادعلی آشنا خواهیم کرد.

خدمات شرکت مبل نادعلی

از خدمات این شرکت می‌توان به تعمیرات سرویس خواب، تعمیرات سرویس ناهار خوری و دوخت کاور و روکش مبل مطابق با سلیقه شما اشاره کرد. مبل نادعلی تمامی این خدمات را با بالا ترین کیفیت و در کمترین زمان انجام می‎دهد. در ادامه شما را با این خدمات بیشتر آشنا خواهیم کرد.

تعمیرات مبل

تعمیرات مبل جزو اصلی ترین خدمات شرکت نادعلی می‌باشد. شرکت نادعلی تعمیرات تمامی مبلمان استیل و راحتی را با بهترین کیفیت انجام می‌دهد و این تمام کار این شرکت نمی‌باشد. از دیگر خدمات این مجموعه در زمینه تعمیرات مبل باید به رویه کوبی، تعمیرات نجاری مبل، رنگ کردن و لکه گیری مبل در منزل و تعمیرات مبل خارجی اشاره کرد.

تعمیر سرویس ناهار خوری

از دیگر خدمات مبل نادعلی تعمیرات مبل و سرویس ناهار خوری می‌باشد. مبلمان ناهار خوری با توجه به اینکه جزو لوازم دم دستی محسوب می‌شوند اما بیشترین استفاده را در منزل دارند. این شرکت تمامی مشکلات لقی، رنگ پریدگی، فرورفتگی فوم و … را در سرویس های ناهار خوری رفع می‌کند.

تعمیرات سرویس خواب

سرویس های خواب، امروزه از اصلی ترین وسایل خانگی به شمار می‌آیند. با توجه به گرانی این وسیله، تعمیرات آن بسیار به صرفه تر از تعویض می‌باشد. شرکت نادعلی تمامی ایرادات مانند شکستگی و ترک خوردگی، رنگ کاری و روکش، تعویض پارچه، تعمیر یراق آلات و … را در کمترین زمان حل و از هزینه های اضافی برای شما جلوگیری می‌کند.

دوخت روکش و کاور برای مبل

دوخت روکش و کاور برای مبل از بهترین راه حل ها برای تمیز نگه داشتن مبلمان منزل می‌باشد. مبل نادعلی با دوخت کاور و روکش برای مبلمان منزل شما با طرح دلخواه و مناسب با دکوراسیون منزل شما و دوختی عالی نقش بسیار مهمی را در تمیزی مبلمان همچنین کم کردن هزینه شما برای شستشوی آنها ایفا کرده است. دوخت روکش یا کاور در نگهداری مبل های شما نیز تاثیر گذار است مخصوصا اگر شما در منزل مبل های چرمی یا فوم دارید پیشنهاد می‌شود از کاور یا روکش برای حفظ آنها استفاده کنید.

تعمیرات مبل در شرکت نادعلی به چه صورت انجام می‌شود؟

تعمیرات مبل در شرکت نادعلی با بهترین کیفیت و در کمترین زمان صورت می‌گیرد. از خدمات این شرکت برای تعمیرات مبل می‌توان به تعمیرات مبلمان استیل و چوبی اشاره کنیم و همچنین از خدمات دیگر این برند می‌توان به  رویه کوبی که شامل تعویض پارچه، رویه کوبی مبل ال، رویه کوبی مبل چستر، مبل چرم، رویه کوبی مبل استیل و سلطنتی، تعمیرات و نجاری مبل، رنگ و لکه گیری و تعمیرات مبل های خارجی اشاره کرد. در ادامه به شرح بیشتر این خدمات خواهیم پرداخت.

تعمیرات مبل راحتی

مبل راحتی از اصلی ترین وسایل منزل برای رفع خستگی می‌باشد. از مشکلات عمده در این مبلمان ها باید به پارگی پارچه، فرسودگی فنربندی و شستگی پایه اشاره کرد. در شرکت نادعلی تمامی تعمیرات و رفع این مشکلات با کمترین هزینه صورت می‌گیرد. علاوه بر این خدمات، شما می‌توانید توسط این شرکت پارچه های هر مدل مبلمانی که در منزل دارید را متناسب با دکوراسیون منزل یا به دلخواه خود تعویض کنید.

تعمیرات مبل استیل

مبل استیل به دلیل زیبایی و ظرافتی که دارد، یکی از محبوب ترین نوع مبلمان در منازل ایرانی است. اما با گذشت زمان و استفاده مداوم، این نوع مبلمان نیز ممکن است دچار خرابی و نقص شود. تعمیرات مبل استیل راه حلی مقرون به صرفه برای احیای این نوع مبلمان و حفظ زیبایی و کارایی آن است. خدمات تعمیرات مبل استیل شامل موارد مختلفی از جمله تعمیر و یا تعویض پارچه، ترمیم فوم و اسفنج، رنگ کاری و آبکاری، تعمیر و یا تعویض پایه ها، و استحکام سازی کلاف می باشد. با توجه به نوع خرابی و نیاز شما، تعمیرکاران مجرب  شرکت مبل نادعلی می توانند بهترین روش را برای تعمیر مبل شما انتخاب کنند.

رویه کوبی مبلمان

رویه کوبی مبلمان، هنر و مهارت تعویض یا نصب پارچه یا چرم روی مبل است. این کار می‌تواند به دلایل مختلفی مانند تعمیر مبل‌های کهنه و فرسوده، تغییر دکوراسیون منزل، یا ایجاد تنوع در ظاهر مبلمان انجام شود. در شرکت نادعلی تمامی خدمات رویه کوبی مبلمان چرمی، استیل، مبل ال و چستر در کمترین زمان با بیشترین دقت و بهترین کیفیت صورت انجام می‌‎گیرد.

تعمیرات مبلمان چرم

مبل های چرمی به دلیل زیبایی و شیک بودن، طرفداران زیادی دارند. اما این نوع مبلمان به دلیل ظرافت و حساسیت، نیاز به مراقبت و نگهداری بیشتری دارند. با گذشت زمان، ممکن است مبل های چرمی دچار خراشیدگی، پارگی، ساییدگی و یا پوسته پوسته شدن شوند. مبل نادعلی تمامی مشکلات مبلمان چرمی و رویه کوبی این مبلمان را با بهترین کیفیت انجام می‌دهد.

مزایای شرکت مبل نادعلی

از مزایای اصلی شرکت مبل نادعلی می‌توان به کیفیت و تجربه آنها در تعمیرات مبلمان می‌باشد. از دیگر مزایای این شرکت باید به پشتیبانی تمام وقت، ارسال برای سراسر کشور، استفاده از مواد با کیفیت و قیمت مناسب اشاره کرد.

پشتیبانی از محصولات

از مزیت های برند نادعلی علاوه بر گارانتی 3 ساله محصولات خریداری شده پشتیبانی مادام‌العمر می‌باشد.

ارسال مطمئن

این برند با تمامی باربری هایی که به صورت تخصصی حمل مبلمان را انجام می‌دهند قرار داد دارد. اصلی ترین مزیت این عمل بیمه محصولات شما هنگام ارسال می‌باشد.

استفاده از مواد با کیفیت

از ویژگی هایی که برند نادعلی 60 سال است به آن پایبند می‌باشد استفاده از عالی ترین چوب و رنگ برای ساخت و تعمیرات مبلمان می‌باشد.

قیمت مناسب

شرکت نادعلی علاوه بر کیفیت و کارایی بالا جهت رفاه حال  مشتریان تمامی خدمات خود را با مناسب ترین قیمت عرضه می‌کند.

سخن پایانی

شرکت نادعلی در سال 1342 توسط حاج علی نادعلی تاسیس شد. این برند با بیش از 60 سال سابقه کاری در زمینه تولید و تعمیرات مبل یکی از بهترین برند ها در ایران می‌باشد. ویژگی هایی که برند نادعلی را از دیگر برند ها متمایز می‌کند باید به قیمت مناسب، ارسال به سراسر ایران توسط شرکت هایی که به صورت تخصصی جابه‌جایی مبل انجام می‌دهند، بیمه مبلمان هنگام ارسال، استفاده از بهترین متریال برای ساخت و تعمیرات و پشتیبانی تمام وقت اشاره کرد.

از خدمات مبلمان نادعلی باید به تعمیرات تمامی مدل های مبل، سرویس خواب، تعمیرات سرویس ناهار خوری و دوخت کاور و روکش مبل مطابق با سلیقه شما اشاره کنیم. راه های ارتباطی با مبلمان نادعلی به سه روش فرم درخواست که در قسمت تماس با ما و در صفحات مختلف قرار دارد، شماره تماس و ایمیل تیم پشتیبانی اشاره کرد.

راه های ارتباطی با مبل نادعلی

از راه های ارتباطی با شرکت نادعلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • شماره تماس: 09124534123
  • ایمیل: info@moblenadali.ir
  • آدرس وبسایت: https://moblenadali.ir
دکمه بازگشت به بالا