عمومی

همکاری همه نهادها برای مقابله جدی با قاچاق کالا در استان بوشهر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سرهنگ یدالله شرفی بعد از ظهر دوشنبه در دیدار مدیرکل سازمان اموال تملیکی استان بوشهر اظهار داشت: سازمان اموال تملیکی، امین بیت المال و حافظ حقوق مردم است.

وی با تبیین نقش برجسته سازمان اموال تملیکی در توانمند سازی اقتصادی کشور، افزود: اداره جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی بر اساس قانون تشکیل آن، وظیفه تعیین تکلیف تمامی اموال تملیکی با رعایت توأمان حقوق مردم و صرفه و صلاح دولت را عهده دارد و طبق قانون سازمان اموال تملیکی، امین اموال بیت المال و حافظ حقوق مردم است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر افزود: یکی از مهمترین اهداف سازمانی، تعامل با سازمان‌های مردم نهاد و ادارات دولتی است و مرزداران این جهادگران عرصه نظم و امنیت در کنار دیگر یگان‌های نظامی و امنیتی از هیچ کوششی برای جلوگیری و مقابله جدی با قاچاق کالا دریغ نخواهند کرد.

نقش مهم مرزداران در ایجاد امنیت

مدیرکل سازمان اموال تملیکی ضمن تقدیر از زحمات مرزداران استان بوشهر در ایجاد امنیت در مرزها و توجه ویژه فرمانده مرزبانی استان بوشهر به امر مبارزه با قاچاق، بر لزوم مقابله همه جانبه و جدی با این پدیده شوم تأکید و آمادگی خود را برای توسعه سطح روابط با فرماندهی مرزبانی استان بوشهر اعلام داشت.

رحیم بهادری تأکید کرد: تمامی آحاد جامعه مدیون مرزبانان هستند و امروزه اقتدار و صلابت مرزبانی بر همگان آشکار و نمایان است و این جای بسی مباهات است.

دکمه بازگشت به بالا