برون مرزی

جدیدترین وضعیت کرونایی در ایران/ کرونا در 27 استان رکورد زد/ افزایش بستری کودکان 2 تا 14 سال در بیمارستان‌ها + نمودار و نقشه

گروه استانی خبرگزاری آنا – حسین بوذری؛ شیب تاج طی روزهای اخیر به طرز عجیبی افزایش یافته است و بیش از 25000 ایرانی آلوده به Covid-19 ، به ویژه از نوع انگلیسی ، هر روز عمق فاجعه را نشان می دهند.

در ایران ، “میزان مرگ و میر” 3.6 درصد و “نرخ بهبودی” مربوطه 96.4 درصد است ، اما نرخ مرگ و میر روزانه در حال افزایش است و برخی از شهرها از قرمز به سیاه تغییر می کنند.

با شیوع ویروس بدنام کرونا در کشور ، ممکن است در روزهای آینده شاهد مرگ و میرهای لجام گسیخته تری باشیم ، به ویژه در شهرها و استانهای توریستی که تعداد زیادی از مردم را از نوروز عبور داده اند.


بیشتر بخوانید:

ایلام یک بیمارستان در فضای باز در اصفهان در شرایط شدید بیماری کرونا تأسیس شد

تخت های ICU در بعضی از بیمارستان ها پر شده بود

انتقال شهرهای قرمز به سیاه

فاجعه تاج در دورهام به پایان رسید

چرا موج چهارم را گرفتیم؟

تاج برزیل رسیده است؟

آغاز رسمی موج تاج چهارم در برخی از مناطق کشور

سیم پیچ کرونا پیچیده تر شده است + نمودارها و نقشه ها

طعم رستوران ها مانند تاج گل بود

موج چهارم خطرناک کشور

در شهرها ، میز اکلیل گسترده تر شده است

Covid Rebellion – 19 این بار حتی بدتر است

جوانان هدف اصلی تاج انگلیس هستند

تاج انگلیس برافراشته شد

توفان کوید – 19 ، به رهبری کرونا انگلیس


آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی کرونا صورت شهرها را قرمز می کند / سوغات نوروز در ریه های مردم ریشه می گیرد + نمودار و نقشه

سفرهای بیشتر نوروزی تعداد مرگ و میرها را برای ما افزایش داده و شرایط موجود استانها و شهرها قرمز شده است.

کرونا این روزها همچنان به بهبود رکوردها ادامه می دهد ، در حالی که بسیاری از هموطنان ما که به نوروز سفر کرده اند و احتمالاً ناقل بوده اند هنوز به بیمارستان ها و مراکز درمانی مراجعه نکرده اند ، این بدان معناست که باید منتظر روزهای تاریک تری باشیم.

آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی کرونا صورت شهرها را سرخ می کند / سوغات نوروز ریه های مردم را به دست می گیرد + نمودار و نقشه

تا همین اواخر نتیجه آزمون تاج های هموطنان کمتر از 50 درصد بود اما بعد از نوروز این درصد به 60-70 رسید.

کادر پزشکی بیمارستان ، که بیش از یک سال تلاش برای نجات هموطنان کرونا را در خستگی کامل متوقف نکرده بودند ، قبل از نوروز (به ویژه در اواخر ماه مارس) به آرامش نسبی رسیده بودند ، اما پس از سال جدید و سفر برخی از هموطنان به نوروز ، غول خواب 19 نیز دوباره از خواب بیدار شد و با سرعت کامل ادامه می دهد.

چرا تهران قرمز شد؟

با توجه به شیوع تاج ، این روزها وضعیت پایتخت تاریک تر از همیشه است و دلایل مختلفی برای این امر وجود دارد.

یکی از دلایل اصلی وضعیت خطرناک تهران ، حمل و نقل روزانه 800000 نفر در مترو است که برخی از هموطنان بدون در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی و گاهی بدون ماسک ، بدون اینکه متوجه عواقب آن شوند ، در مترو استفاده می کنند.

از طرف دیگر تعداد مراجعه سرپایی به پایتخت به تعداد قابل توجهی به 5000 مورد رسیده است و در آینده نزدیک می توانیم فاجعه ای را در این شهر شاهد باشیم.

وجود خرده فروشان در مترو به گسترش ویروس های بیماری کرونا در میان مردم و آرامش ریه های افراد کمک کرده است.

به گفته مسئولان مرکز بهداشت ، بیش از نیمی از آزمایشات بیماری کرونا در تهران مثبت است و البته ما نباید استان البرز را نادیده بگیریم ، زیرا ترافیک بین تهران و البرز زیاد است و در نتیجه ، انتقال انسان به انسان دیگر ویروس های بیماری کرونا.

خطر کمبود تخت بیمارستان در استان کرمانشاه

اگرچه ستاد ملی تاجگذاری محدودیت های جدیدی را برای شکستن زنجیره ویروس کرونا اعلام کرده است ، اما برخی از هموطنان در کرمانشاه ، به ویژه اصناف ، این ممنوعیت ها را اجرا نمی کنند و تعداد بیماران مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا قلب روزانه در حال افزایش است. بستری شدن در بیمارستان

طبق آمار ، در قله چهارم تاج ، استانها به استثنای سیستان و بلوچستان ، قم ، مازندران و یزد به یک رکورد رسیدند و شاخص خطر در برخی از شهرها به 28 رسید.

با این حال ، آستانه اعلام وضعیت قرمز در یک شهر 4 است و وزارت بهداشت مجبور به اعلام وضعیت سیاه در برخی از شهرها است.

نگران کننده است که ، با وجود تعداد بسیار محدودی از کودکان بستری در سه شیوع گذشته ، این بار 19 کودک مبتلا به بیماری بیماری کرونا قلب در بیمارستان کودکان کرمانشاه بستری هستند.

بیمارستان های ایلام با بحران روبرو شده اند

عادی سازی برخی از هموطنان ایلامی در حضور کرونا اوضاع را در این استان بسیار بدتر کرده و بیمارستان های ایلام هم اکنون پر از بیماران کرونا هستند.

وجود 1400 بیمار مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا و بستری در بیمارستان ، نشانه وضعیت بحرانی ایلام است.

افزایش بیماران حاد تنفسی در استان خراسان جنوبی

با شروع موج چهارم تاج گذاری ، تعداد بیماران مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا در جنوب کوراز افزایش یافته است و بیمارستان های این استان در حال پر شدن هستند.

با ارتفاعات جولان ، تعداد بیماران در استان خراسان جنوبی به بالاترین سطح در ماه گذشته رسیده است.

بیماران بیماری کرونا 2 و 88 ساله در بیمارستانهای کاشان

بیمارستان های شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدا in در آران و بیدگل از نظر بیماران بیماری کرونا قلب به ویژه بیماران تنفسی حاد که تعداد آنها 332 نفر است ، سرشار هستند.

کودکان از کرونا در امان نیستند و کودکان یک و دو ساله مبتلا به Covid-19 در بیمارستان کاشان بستری هستند.

نیشابور هنوز در موقعیت تاج قرمز است

این روزها نیشابور وضعیت نگران کننده ای دارد و روند افراد بیمارستانی در این شهر رشد کرده است.

تاج انگلیس در نیشابور بسیار رایج است و در حال حاضر 14 کودک زیر 14 سال و یک زن باردار مبتلا به کوید -19 در بیمارستان حکیم در نیشابور بستری هستند.

افزایش تعداد قربانیان تاجگذاری در استان سمنان

اگرچه شهرهای سمنان ، شاهرود ، دامغان و گرمسار به رنگ قرمز ، مهدیشهر ، سرخه و میامی با رنگ نارنجی و آرادان با زرد هستند ، اما تعداد قربانیان نیز به شدت افزایش یافته است.

428 نفر در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه های علوم پزشکی ، بهداشت و پزشکی در سمنان و شاهرود بستری شده اند و از مجموع افراد مبتلا به بیماری بیماری کرونا قلب در استان تاکنون 961 نفر جان خود را از دست داده اند. .

روند رو به رشد بیماری بیماری کرونا قلب در استان یزد

طی روزهای اخیر ، استان یزد از نظر تعداد بیماران مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا قلب وضعیت اسفناکی پیدا کرده است ، به طوری که تعداد بستری شدن در بیمارستان های بیماری کرونا در استان یزد به 582 نفر می رسد.

از این تعداد ، 92 نفر در مرحله احیا و دریافت خدمات هستند.

در استان گویان ، بیماری بیماری کرونا قلب در حال افزایش است

استان گیلان هنوز با پیشرفت کرونا مواجه است و هر روز به تعداد بیماران مبتلا به Covid-19 در این استان افزوده می شود.

در حال حاضر 1050 بیمار بیماری کرونا در استان گیلان بستری هستند و 220 نفر نیز در روز گذشته به این تعداد اضافه شده اند.

شهرهایی که رنگ آنها از نارنجی به قرمز تغییر کرد

اگرچه در روزهای اخیر رنگ استانها تثبیت شده است و روزانه 257 شهر سرخ وجود دارد ، اما در 24 ساعت گذشته وضعیت تاریک تر شده و کوید 19 ، به ویژه تاج انگلیس اکنون در خطر است. زندگی هر شهروند

متاسفانه این هنجار دوباره شهرهای نارنجی و زرد را قرمز و نارنجی کرده و در چنین شرایطی باید منتظر روزهای سخت باشیم.

آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی تاج قرمز شهرها را قرمز می کند / سوغات نوروز در ریه های مردم ریشه می زند + نمودار و نقشه

براساس گزارش اخیر وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، 295 شهر سرخ و 99 شهر نارنجی هستند و سفرهای “به” و “به” با وضعیت قرمز و نارنجی براساس مصوبات ستاد ملی کرونا ممنوع است.

علاوه بر این ، 45 شهر زرد و فقط 9 شهر آبی هستند.

شهرستان کالیبر و ملکان در آذربایجان شرقی ، چالدران و سرداش در آذربایجان غربی ، بیله سوار ، پارس آباد ، خلخال ، سارین ، گرمی و مشگین شهر در اردبیل ، چادگان در اصفهان ، چچن و تاباخان در استان اشههران ، بیستان ، بردسکن ، تربت جام ، تربت -ه-حیدریه و کشمیر در استان خراسان رضوی ، جاجرم و گرمه در استان خراسان شمالی ، سلطانیه زنجان ، استهبان ، بوانات ، پاسارگاد و فارس ، دالارنا و قرمه شیرین در استان کرمانشاه ، گالیکش در استان گلستان ، سیاکالا ، شفت و ماسالا در استان گیلان ، جزیره کیش در استان هرمزگان و اسدآباد در استان همدان در 24 ساعت گذشته تغییر رنگ داده و در وضعیت خوبی قرار دارد قرمز پیدا شد.

شهرهایی که از زرد به نارنجی تغییر رنگ داده اند عبارتند از: کوثر و نیر اردبیل ، کشاورزان در اصفهان ، جوین و خلیل آباد در خراسان رضوی ، مانه و سملقان در خراسان شمالی ، ایجرود در استان زنجان ، علی آباد و کلاله در استان گلستان و بافق در استان یزد.

آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی تاج قرمز شهرها را قرمز می کند / سوغات نوروز در ریه های مردم ریشه می زند + نمودار و نقشه

از طرف دیگر شهرها سوس در استان خوزستان ، سپیدان در استان فارس و بم در استان کرمان به دلیل تثبیت روند بستری شدن در بیمارستان ، آنها وضعیت خود را از قرمز به نارنجی تغییر دادند.

طبق ستاد ملی کرونا در شهرهای سرخ ، بنا به صلاحدید مقامات ارشد ، حضور کارکنان در خدمات اساسی 50٪ کاهش می یابد. همچنین حضور کارمندان در سایر ادارات و دفاتر نیز دو سوم کاهش می یابد.

مدارس ، دانشگاه ها ، حوزه های علمیه و م higherسسات آموزش عالی سرخ و نارنجی نیز کاملاً تعطیل هستند

نماز جمعه و نارنجی ، مساجد ، نماز جلسات روزانه و مراسم مذهبی در شهرهایی با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

در شهرهای نارنجی ، تعداد کارمندان در حداقل امکانات و دفاتر یک سوم کاهش می یابد. علاوه بر این ، نیمی از کارکنان سایر دستگاه ها ممکن است در ادارات باشند.

طبق آمار امروز (24 آوریل) ، تمام مراکز استانها در یک وضعیت قرمز قرار دارند و وضعیت اسفناک شده است.

نام شهرهایی که وضعیت قرمز و نارنجی دارند و به این شهرها سفر می کنند ممنوع است و متخلفان به ترتیب یک میلیون و 500 هزار توم جریمه می شوند. اینجا بخوانید

انتهای پیام / 4078 /

دکمه بازگشت به بالا