کسب و کار ایرانی برتر

ویژگی های مایع ظرفشویی باکیفیت چیست؟

ویژگی های مایع ظرفشویی باکیفیت چیست؟

قدرت تمیز کنندگی بالا، غلظت بالا، تمیز کردن آسان ظروف، ضد حساسیت و مقرون به صرفه بودن از ویژگی های یک مایع شوینده خوب است.

در خانه های ما روزانه تعداد زیادی ظروف کثیف می شوند و برای شستن آنها به یک شوینده قوی نیاز است. ظروف کثیف و پر از چربی با آب شسته نمی شوند و باید از سایر گزینه های شستشو استفاده کرد. شما قطعا این ماده شوینده را می شناسید و فقط مایع لباسشویی است.

کیفیت و مواد شیمیایی مورد استفاده در مواد شوینده ظرفشویی مهم است زیرا تمام محصولات پاک کننده و محصولات بهداشتی بر سلامت ما تأثیر می گذارد. در این مقاله از سایت وبلاگ هایپرخانواده به بیان ویژگی های مایع ظرفشویی خوب می پردازیم.

همه چیز درباره مایع شوینده خوب

مایعی مناسب برای پوست دست که برای تولید آن باید از بهترین فرمول استفاده کرد. در واقع فرمول های خوب اثرات مضر را از بین می برند و کیفیت محصول را افزایش می دهند. یکی از موادی که در مواد شوینده ظرفشویی استفاده می شود فرمالین است که مقدار آن نباید از 0.3 درصد بیشتر باشد.

ویژگی های بهترین مواد شوینده

مهمترین نکته در مورد یک ماشین ظرفشویی خوب، عملکرد تمیز کنندگی بالای آن است. در واقع مواد شوینده ظرفشویی باید به راحتی چربی و لکه را پاک کند

یک مایع لباسشویی باکیفیت باید حاوی موادی مانند آلکانولامیدها، سورفکتانت ها و الکترولیت ها باشد و در عین حال از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

آنقدر کف دارد که به راحتی از ظرف جدا می شود.

از آنجایی که مایع در تماس مستقیم با پوست دست است، ضد حساسیت در نظر گرفته می شود.

جنبه دیگر در دسترس بودن و قیمت مناسب است.

برای جلوگیری از حساسیت به مواد شوینده ظرفشویی، این نکات را رعایت کنید

اولین نکته برای جلوگیری از واکنش های آلرژیک به مایع ظرفشویی این است که همیشه هنگام شستشو از دستکش استفاده کنید.

به تاریخ انقضای درج شده روی مایع ظرفشویی دقت کنید و در صورت تمام شدن تاریخ مصرف آن از مصرف آن خودداری کنید زیرا ممکن است باعث واکنش آلرژیک شود.

اگر آلرژی دارید، از کرم های مختلف مانند کرم های حاوی کورتن استفاده نکنید، زیرا می تواند مشکل را دوچندان کند.

بهترین مایع شستشو را با استفاده از روش های زیر انتخاب کنید:

مایع ظرفشویی برند استاندارد

مهمترین نکته در انتخاب مایع ظرفشویی باکیفیت وجود برچسب استاندارد است. در واقع آزمایش ها و آزمایش هایی بر روی انواع مایعات انجام می شود تا از عدم وجود عناصر خطرناک و مضر اطمینان حاصل شود. بنابراین، مایع ظرفشویی را با گواهی استاندارد خریداری کنید. نمونه هایی از این مایعات استاندارد عبارتند از مایع ظرفشویی پریل.

مقدار فسفات موجود

وجود فسفات در لوسیون ها برای پوست و محیط زیست بسیار مضر است. به همین دلیل بهتر است مایع ظرفشویی بدون فسفات بخرید. این مدل های آب معمولاً بدون فسفات نامیده می شوند. اگر برند ندارید به مواد اولیه آن توجه کنید.

سطح پایداری مواد شوینده

فوم پیوسته به این معنی است که کف برای مدت طولانی روی ظروف باقی می ماند. بسیاری از مردم فکر می کنند که هر چه کف محکم تر باشد، قدرت تمیز کنندگی آن بیشتر است. اما این یک مغالطه است.

نرخ اسکیم

یک مایع ظرفشویی با کیفیت بالا نیز باید ویسکوزیته بالایی داشته باشد به عبارت دیگر روغن را استخراج کرده و بوی نامطبوع آن را در مدت زمان کمتری از بین ببرد به طور کلی مایع ظرفشویی با برچسب چربی زدایی سریع قدرت پاک کنندگی بیشتری دارد.

به تاریخ استفاده از مایع ظرفشویی دقت کنید

نکته دیگر در خرید مایع ظرفشویی، توجه به تاریخ انقضا آن است. مایعات معمولاً بین 2 تا 3 سال پس از تولید ماندگاری دارند. اما تاریخ دقیق باید روی بطری حک شود.

سازگاری کامل با پوست دست

همانطور که گفته شد یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب مایع ظرفشویی مناسب، سازگاری با پوست شما است. بنابراین قبل از خرید به اجزای مایع که معمولا در پشت بطری قرار می گیرد توجه کنید. در واقع هر چه مواد کمتری برای پوست شما مفید باشد.

معطر

شاید بوی مایع خیلی مهم نباشد اما برخی مایعات به دلیل بوی تندشان می توانند باعث ایجاد حساسیت شوند. بنابراین از مایعات ظرفشویی با عطر ملایم استفاده کنید.

از کجا مایع ظرفشویی فله ای بخریم؟

در این مقاله ویژگی های صابون های ظرفشویی با عملکرد مشابه را برای شما شرح داده ایم. با انتخاب مایع باکیفیت، غذای تمیز و خوش طعمی تهیه کنید. علاوه بر این در فروشگاه باباسلمان می توانید انواع لباسشویی های مرغوب را با بهترین قیمت خریداری کنید.

دکمه بازگشت به بالا