اقتصادی

قطعات تزیینی خودرو تولید داخل شد

قطعات تزئینی برای انواع اتومبیل ها توسط یکی از شرکت های دانش بنیان ساخته شده و در خودروهای ساخت داخل مورد استفاده قرار گرفته است.

به گزارش ترندونی ، مهدی روحیه ، مدیرعامل شرکت دانشبانیان ، گفت این شرکت یکی از شرکت های دانشبانیان است که تولید قطعات تزئینی برای انواع اتومبیل ها را آغاز کرد. محصولات موجود در این مجموعه شامل “زهکشی سقف” ، “شیشه” و “velcro” است.

وی افزود: مکش شیشه ای تولید شده توسط شرکت ما یکی از قسمت های بدنه پلیمر است که از ورود مایعات و مایعات دیگر مانند باران ، گرد و غبار به داخل درز بین شیشه و ماشین جلوگیری می کند. همچنین درزهای بین در و شیشه را می پوشاند. این محصول شیشه را بالا و پایین می کند و گرد و غبار می گیرد.

روحیه در مورد تولید نگهدارنده های شیشه و گردآورنده های گرد و غبار توسط این شرکت یادآور شد: این قسمت بدنه پلیمری همچنین از ورود گرد و غبار به درز بین شیشه و ماشین جلوگیری می کند. این محصول هنگام عبور از ضربه صدای شیشه اتومبیل را کاهش می دهد.

وی ادامه داد: “میله گرد” همچنین یک عنصر و عایق پلیمری تزئینی است که شکاف بین بدنه خودرو و شیشه را پوشانده و از نفوذ مایعات و گرد و غبار به داخل خودرو جلوگیری می کند. زهکشی سقف نیز یکی از قسمتهای پلیمری بدن است که از ورود مایعات و مایعات دیگر مانند باران و گرد و غبار به درز بین شیشه های اتومبیل جلوگیری می کند. همچنین درزهای بین ستون ها و شیشه ها را می پوشاند.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان افزود: قسمت دیگر پلیمری بدنه خودرو “اطراف شیشه” است و از ورود مایعات و مایعات دیگر مانند باران و گرد و غبار به درز بین شیشه اتومبیل جلوگیری می کند. نوار گرد از لحاظ عملکردی عایق بندی شده و فضای ذخیره سازی بین بدنه خودرو و شیشه را پوشش می دهد که از نفوذ مایعات و گرد و غبار به داخل خودرو جلوگیری می کند.

به گفته معاون رئیس مرکز اطلاع رسانی علوم ، روحیا همچنین گفت: “یکی دیگر از اجزای پلیمری مورد استفاده در خودرو نوار مخملی است که در داخل خودرو نصب شده است.” این قطعه به هدایت شیشه کمک می کند و از اصطکاک بین شیشه و بالا و پایین رفتن آن جلوگیری می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا