حوادث و رویدادها

هلاکت یک قاچاقچی مواد مخدر و دستگیری۲ نفر در عملیات پلیس کهگیلویه و بویراحمد

ترندونی/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از درگیری مسلحانه مأموران مبارزه با مواد مخدر با قاچاقچیان مسلح و هلاکت یک نفر و دستگیری ۲ نفر از سوداگران مرگ در این درگیری خبر داد.

به گزارش ترندونی به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “کیقباد مصطفایی” در بیان جزئیات این خبر افزود: ظهر امروز بعد از اطلاع از عبور یک محموله مواد مخدر در محور یاسوج به اصفهان، اجرای طرح مهار در دستور کار پلیس قرار گرفت که سوداگران مرگ پس از مشاهده ماموران به سوی آنها شروع به تیراندازی کردند.

وی در ادامه با اشاره به اقتدار ماموران انتظامی حاضر در صحنه اظهار کرد: اقدام مسلحانه قاچاقچیان با واکنش قاطعانه پلیس مواجه شد و در این درگیری یک نفر از سوداگران مرگ به هلاکت رسیده و ۲ نفر دیگر نیز دستگیر شدند.

سردار “مصطفایی” خاطرنشان کرد: در این عملیات علاوه بر کشف مقادیری مواد مخدر، یک قبضه سلاح کلاشینکف و یک قبضه اسلحه کمری از عوامل ناامنی کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه شهادت بالاترین مقام برای نیروهای جان بر کف انتظامی می باشد تصریح کرد: در این درگیری ۲ نفر از حافظان امنیت به اسامی سروان” مهدی امینی”و ستوان یکم “سیروس درخشان فر” به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک و تسلیت شهادت این ۲ مامور وظیفه شناس به خانواده این دو شهید والا مقام، همرزمان وی و عموم مردم استان، بیان کرد: اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گزارش ترندونی، نام دو شهید به شرح زیر است؛

شهید ستوان یکم سیروس درخشان فر ۲۷ ساله متاهل و دارای یک فرزند ۹ ماهه و شهید سروان مهدی امینی آنلاین ۳۷ ساله متاهل و دارای یک فرزند دختر ۱۲ساله اهل بخش لوداب از توابع شهرستان بویراحمد.

انتهای پیام

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا