جامعه و خانوادهکسب و کار ایرانی برتر

افزایش فالوور اینستاگرام

با روش‌های مختلف افزایش فالوور اینستاگرام بیشتر آشنا شوید

در این مطلب تصمیم داریم روش‌های مختلف افزایش فالوور اینستاگرام را بررسی کنیم. امروزه اینستاگرام به عنوان یک مکان کسب و کار برای بسیاری از افراد محسوب می‌شود. صاحبان کسب و کار از این اپلیکیشن برای تبلیغات و بازاریابی محصولات و خدمات خود استفاده می کنند، بنابراین طبیعی است که هرچه مخاطبان بیشتری وجود داشته باشد کسب و کار نیز پررونق‌تر خواهد بود. به همین دلیل در یک پیج اینستاگرام تعداد فالوورها بسیار اهمیت دارد. بنابراین معمولا کسب و کارها به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام خود هستند.همه کاربران اینستاگرام امروزه به فکر این هستن که چگونه فالوور واقعی بگیریم البته باید توجه داشته باشید که فالوورهای یک پیج باید واقعی بوده و به کسب و کار شما علاقه داشته باشند.

روش‌های بسیاری برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد. برخی از این فعالیت ها مربوط به نحوه تولید محتوا توسط کاربر می‌باشد. روش دیگری که برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد، خرید فالوور می‌باشد. البته توجه داشته باشید که فالوورهای فیک که توسط سایت‌های غیر مطمئن ارائه می‌شود، ممکن است باعث لطمه زدن به سایت شما شود. زیرا الگوریتم اینستاگرام علاوه بر به تعداد فالور به تعداد لایک‌ها، کامنت‌ها و ویوی استوری شما نیز توجه دارد. اگر تعداد لایک ها نسبت به فالوورهای شما خیلی کمتر باشد، اعتبار پیج شما کاهش می‌یابد و نشان دهنده فالوور غیرواقعی و فیک است.

در صورتی که شما کسب و کار خود را دارید و به دنبال جذب فالوور واقعی برای ارائه محصولات و یا خدمات خود هستید، می‌توانید با فعالیت‌های مستمر و اصولی، فالوورهای پیج خود را افزایش دهید. اما اگر شما صرفا می‌خواهید یک پیج با فالوورهای بسیار و اعتبار بالا داشته باشید که تبلیغات کسب و کار دیگر را به عهده بگیرید، پنل فالوور یک روش بسیار عالی است. پنل فالوور، علاوه بر افزایش فالوور اینستاگرام، تعداد لایک، کامنت و ویو استوری و فیلم‌های شما را نیز افزایش می‌دهد. در واقع باعث افزایش تعاملات سایت شما با کاربران نیز می‌شود که امتیاز و اعتبار پیج اینستاگرام شما را افزایش می‌دهد.

روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام

  1. ایجاد پروفایل جذاب: پروفایل پیج شما همانند ویترین یک مغازه باید برای مشتری جذاب باشد. یک تصویر جذاب برای پروفایل و یک بیو تاثیرگذار می‌تواند اولین گام برای افزایش فالوور اینستاگرام باشد.
  2. تولید محتوای جالب و سرگرم کننده: در کنار پست‌هایی که مربوط به حوزه کاری شما است، پست‌های سرگرم کننده نیز منتشر کنید. فالوورهای شما ممکن است این پست شما را برای دوستان خود نیز دایرکت کنند. این کار می‌تواند به مرور باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما شود.
  3. تولید محتوای مستمر: از مهمترین روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام، فعالیت مستمر و انتشار پست‌های منظم است. سعی کنید روزانه حداقل یک پست منتشر کنید؛ در این صورت امکان دیده شدن پست‌های شما در اکسپلور اینستاگرام افزایش می‌یابد.
  4. انتشار پست در بهترین زمان: بهترین زمان برای انتشار پست‌های شما با توجه به زمان فعالیت فالوورهای پیج‌تان مشخص می‌شود. قسمت insights اینستاگرام خود را بررسی کنید تا نرخ تعامل کاربران و زمانی را که کاربران بیشترین تعامل را با پست‌های اخیر شما داشته اند را مشاهده کنید.
  5. استفاده از تم جذاب در پیج: استفاده از تم جذاب باعث می‌شود که اغلب کاربران در نگاه اول پیج شما را فالو کنند. با این کار 30 درصد احتمال افزایش فالوور اینستاگرام را وجود دارد.
  6. انتشار بیش از حد پست ممنوع: در صورتی که در انتشار پست افراط داشته باشید، ممکن است تعدادی از فالوورها، پیج شما را آنفالو کنند. بنابراین رعایت اعتدال الزامی است.
  7. استفاده از هشتگ‌ها: به کار بردن هشتگ در افزایش فالوور اینستاگرام بسیار موثر است. لیستی از هشتگ‌های پر طرفدار در حوزه کاری خود استفاده کنید. برای یافتن این هشتگ‌ها می‌توانید هشتگ اصلی مورد نظر خود را در قسمت سرچ بر اساس تگ در اینستاگرام جستجو کنید؛ به این ترتیب هشتگ‌های مشابه هشتگ جستجو شده برای شما نمایش داده می‌شود که عکس‌های بسیاری با آن‌ها هشتگ‌گذاری شده است.
  8. استفاده از تگ لوکیشن: استفاده از تگ لوکیشین موجب می‌شود پست‌های شما به افرادی که در آن منطقه حضور دارند، نمایش داده شود. بنابراین تعداد بازدید کنندگان پست بیشتر شده و موجب افزایش فالوور اینستاگرام می‌گردد.
  9. انتشار پست‌های چالشی: انتشار پست چالشی علاوه بر اینکه باعث افزایش تعامل کاربران اینستاگرام می‌شود، موجب افزایش فالوور اینستاگرام نیز می‌شود. بسیاری از کاربران مایل هستند نظر دوستان خود را نیز درباره این پست چالشی بدانند؛ بنابراین پست شما را برای افراد دیگر دایرکت می‌کنند که موجب افزایش فالوور اینستاگرام می‌شود.

فعالیت‌های مهم برای افزایش فالوور اینستاگرام

  1. تعامل با پیج‌های هم حوزه: فالو کردن پیج‌های هم حوزه و تعامل با آن‌ها باعث افزایش فالوور اینستاگرام می‌شوند، زیرا امکان بسیار زیادی دارد که فالوورهای این پیج به پیج شما نیز علاقمند باشند. پست همکاران خود را لایک کنید و در زیر پست‌ها کامنت بگذارید. می توانید با همکاران خود لایو برگزار کنید تا فالوورهای هر دو پیج افزایش یابد.
  2. استفاده از کامنت مارکتینگ حرفه‌ای: از بهترین و هوشمندانه‌ترین روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام، قرار دادن کامنت‌های حرفه‌ای زیر پست‌های مرتبط به حوزه کاری شما است.
  3. تبلیغ در پیج‌های مرتبط به حوزه کاری
  4. استفاده از وب سایت برای افزایش فالوور اینستاگرام: در صورتی که وب سایتی دارید، آدرس اینستاگرام خود را در صفحه درباره ما و تماس با ما به عنوان یکی از راه‌های ارتباطی درج کنید. همچنین می توانید در زیر مقالات و خبرنامه ایمیلی خود نیز بنر پیج اینستاگرام خود را قرار دهید و کاربران را به تماشای پیج خود دعوت کنید. این اقدام به افزایش فالوور اینستاگرام کمک می‌کند.
  5. تبلیغات آفلاین: شما می‌توانید کسب و کار خود را از طریق بروشورهای تبلیغاتی، تراکت و یا کارت ویزیت تبلیغ کنید و آدرس اینستاگرام خود را بر روی آن درج کنید.
  6. برگزاری مسابقات اینستاگرامی: برگزاری مسابقات در بین فالوورها و اهدای جوایز ارزشمند یکی از مهمترین راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام می‌باشد. می‌توانید شرط شرکت در مسابقه را تگ کردن تعدادی از دوستان و به شرط فالو کردن افراد قرار دهید. این کار ممکن است سلسله‌وار افراد زیادی را جذب پیج شما کند.
  7. حذف فالوورهای فیک: پیج شما نیازمند فالورهای فعال است که با شما تعامل داشته باشد. حذف فالوورهای فیک باعث افزایش نرخ تعامل پیج شما می‌شود. طبق الگوریتم اینستاگرام پیج‌هایی که تعامل بیشتری دارند در اکسپلور کاربرانی که به موضوع فعالیت شما علاقه دارند، نمایش داده می‌شود، به این صورت، حذف فالوور فیک به افزایش فالوور اینستاگرام شما کمک می‌کند. در پیج‌هایی که تعداد فالورها کم است می‌توان فالوور فیک را به راحتی تشخیص داد و حذف کرد. اما در پیج‌هایی که فالوورهای زیادی دارند، باید از ربات حذف فالوور فیک استفاده کرد.
  8. استفاده از دیگر ابزارهای مجازی: شما می توانید در گوگل پلاس، فیسبوک، توئیتر، لینکدین، پست‎های وبلاگ و یا وب سایت خود آدرس اینستاگرام خود را قرار دهید تا موجب افزایش فالوور اینستاگرام شما شود. همچنین ویدیوهای بلندتر که در IGTV اینستاگرام نمایش داده می شود را در آپارات و یوتیوب نیز قرار دهید.

استفاده از پنل فالوور برای افزایش فالوور اینستاگرام( instagram followers panel)

در قسمت های قبل، روش‌های بسیاری را برای افزایش فالوور اینستاگرام ذکر کردیم. شما با صبر و دقت کافی، تولید محتواهای مناسب و جذاب و رعایت نکات بالا می‌توانید تعداد فالوورهای واقعی پیج خود را افزایش دهید. این فرایند زمانبر، اما ممکن است. اما گاهی اوقات استفاده از پنل فالوور برای افزایش فالووره اینستاگرام بسیار مفیدتر و موثرتر است. در صورتی که شما می‌خواهید پیجی داشته باشید که فالوورهای بسیار داشته باشد تا با آن تبلیغات کسب و کارهای دیگر را بپذیرید، استفاده از پنل فالوور بهترین راه حل است.

البته باید توجه داشته باشید که خرید فالوورهای غیرواقعی و فیک نه تنها به رشد پیج شما کمکی نمی‌کنند، بلکه رتبه پیج شما را کاهش می‌دهند. همچنین افزایش فالوورهای فیک و تعداد کم لایک‌ها موجب می‌شود تا کاربران اعتماد خود را نسبت به پیج شما از دست بدهند. استفاده از پنل فالوور مطمئن برای افزایش فالوور اینستاگرام که از سایت‌های معتبر تهیه می شود، باعث افزایش فالوورهای ایرانی و واقعی سایت شما می‌شود. این فالوورها لایک، کامنت و ویو فیلم و استوری را نیز برای پیج شما افزایش می‌دهند. بنابراین نگرانی برای شما وجود نخواهد داشت و شما به راحتی می‌توانید فالوورهای واقعی خریداری کنید.

دکمه بازگشت به بالا