استان ها

مصدومیت بیش از ۲۵۰۰ نفر تا پایان شب چهارشنبه آخرسال

رئیس سازمان اورژانس کشور شمار مصدومان چهارشنبه سوری در سراسر کشور از ابتدای اسفندماه تا پایان شب چهارشنبه آخر سال را بیش از ۲۵۰۰ نفر اعلام کرد.

جعفر میعادفر در گفت‌وگو با ترندونی درباره آمار مصدومان حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری از ابتدای اسفندماه تا پایان ۲۳ اسفندماه گفت: بیش از ۲۵۰۰ نفر طی این مدت دچار آسیب دیدگی شده‌اند که بیشترین تعداد آن مربوط به روز ۲۳ اسفندماه بود.

وی ادامه داد: از میان کل مصدومان حوادث چهارشنبه‌سوری ۲۶۳ نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند که ۱۱ نفرشان در بخش مراقبت‌ها ویژه تحت نظر قرار دارند. همچنین ۲۱۰۳ نفر هم از بیمارستان ترخیص شده‌اند. ۸۸ نفر از مصدومان هم در همان محل خدمات درمانی را دریافت کردند.

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه ۱۶۲ مورد قطع عضو در این مدت گزارش شده است، گفت: ۷۸۹ مورد آسیب به چشم و ۵۹۴ مورد سوختگی نیز در این مدت گزارش شده است.

میعادفر درباره استان‌های دارای بیشترین حادثه نیز اظهارکرد: تهران، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی به ترتیب با ۴۹۲، ۳۱۳ و ۳۱۹ مورد فوتی در رتبه‌های اول تا سوم قرار دارند.

وی همچنین شمار مصدومان در روز چهارشنبه سوری یعنی تاریخ ۲۳ اسفند ماه را بیش از ۲۱۰۰ نفر عنوان کرد و گفت: بیش از ۱۸۰۰ نفر از این افراد نیز از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت که آمارنهایی از مصدومان چهارشنبه سوری در سراسر کشور پس تجمیع و پایان ماموریت تمامی پایگاه‌های اورژانس برای چهارشنبه سوری اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا