ورزش و تندرستی

یک ایرانی بهترین ورزشکار جوانان آسیا شد

به گزارش خبرگزاری ترندونی؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا 7 الی 19 اسفند سال 1402 در شهر کلارک فیلیپین برگزار می‌شود که رقابت‌های شیرجه این دوره از مسابقات 7 اسفند آغاز و امروز (جمعه) 11 اسفند ماه به پایان رسید.

تیم شیرجه ایران متشکل از پنج شیرجه رو راهی این مسابقات شد که در پایان موفق به کسب 6 مدال رنگا رنگ در این مسابقات شدند. سام واژیر پدیده شیرجه ایران که مدتی است تمرینات خود را در کشور کانادا دنبال می‌کند، با هماهنگی های صورت گرفته از سوی فدراسیون در این مسابقات حضور پیدا کرد. این شیرجه‌رو آینده دار ایران در این مسابقات خوش درخشید و موفق به کسب 2 مدال شیرجه هماهنگ و سه مدال انفرادی (دو مدال طلا و یک نقره در ماده انفرادی و یک نقره و یک برنز در ماده شیرجه هماهنگ) شد.

در پایان این مسابقات از سوی کمیته فنی شیرجه آسیا این ملی پوش جوان و آینده دار ایران بعنوان بهترین ورزشکار در رشته شیرجه یازدهمین دوره مسابقات رده های سنی آسیا به میزبانی کشور فیلیپین انتخاب شد و در مراسم پایانی این رقابت‌ها با حضور فریدالدین فتاحیان که به تازگی بعنوان مدیر اجرایی فدراسیون ورزش‌های آبی آسیا انتخاب شده است، از وی تقدیر شد.

258 258

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.
دکمه بازگشت به بالا