ورزش و تندرستی

اینتر برنده قاطع دربی دلامادونینا/ میلان حرفی برای گفتن نداشت

آفتاب‌‌نیوز :

در حساس‌ترین دیدار هفته چهارم سری‌آ ایتالیا از ساعت ۱۹:۳۰ امشب دو تیم اینتر و آث‌میلان در دربی دلامادونینا به مصاف هم رفتند.

دو تیم همشهری میلانی در شرایطی روبری هم قرار گرفتند که هم شاگردان سیمونه اینزاگی و هم شاگردان استفان پیولی در فصل جدید سری‌آ با سه برد متوالی، شروع پرقدرتی داشته‌اند تا در کنار یوونتوس از مدعیان جدی فصل جاری باشند.

دربی شهر میلان با یک گل غافلگیرکننده برای اینتر آغاز شد و در حالی که تنها ۵ دقیقه از این دیدار گذشته بود، هنریک میخیتاریان، تیم آبی‌پوش شهر میلان را یک بر صفر جلو انداخت.

در ادامه میلانی‌ها با ارائه یک فوتبال رو به جلو و هجومی‌تر و فشار بیشتر روی دروازه یان زومر به دنبال زدن گل مساوی بودند، اما حملات شاگردان پیولی راهی به دروازه اینتر پیدا نکرد.

باز هم این اینتر بود که روی ضربه مارکوس تورام در دقیقه ۳۷ به گل دوم رسید تا شاگردان اینزاگی نیمه اول را دو بر صفر برنده به رختکن بروند.

نیمه دوم را میلان تهاجمی‌تر برای جبران گل‌های خورده آغاز کرد و رافائل لیائو در دقیقه ۵۷ سرانجام قفل دروازه اینتر را در فصل جدید را باز کرد تا نتیجه کار دو بر یک شود.

با این حال اینتر در ضد حملات خطرناک نشان می‌داد و روی یکی از ضدحمله‌ها در دقیقه ۶۹ میختاریان بار دیگر دروازه میلان را باز کرد تا نتیجه دیدار ۳ بر یک به نفع اینتر شود و دوباره اختلاف به دو گل برسد.

اینتر در دقیقه ۷۹ توسط هاکان چالهان اوغلو از روی نقطه پنالتی بار دیگر به گل رسید تا کار میلان برای جبران سخت بود، سخت‌تر شود.

در دقیقه ۳+۹۰ هم داویده فراتزی باز هم نراتزوری را به گل رساند تا در نهایت اینتر با نتیجه ۵ بر یک میلان را شکست دهد و با یک برد قاطعانه فاتح دربی دلامادونینا شود.

اینتر با این برد با کسب ۱۲ امتیاز از ۴ بازی در صدر جدول قرار گرفت و میلان هم با ۹ امتیاز در رده سوم ایستاد.

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.
دکمه بازگشت به بالا