حوادث و رویدادها

دسترسی ۱۰۰ روستای نیکشهر مسدود است/ سیلاب جان ۲ نفر را گرفت

آفتاب‌‌نیوز :

مجیب حسنی  اظهار داشت: به دلیل مسدود بودن راه‌های روستایی و صعب‌العبور بودن محورها، امدادرسانی در برخی از روستا‌های شهرستان نیکشهر با بالگرد انجام می‌شود.

فرماندار نیکشهر گفت: پس از گذشت ۴۸ ساعت از سیلاب در نیکشهر به دلیل نبود ابنیه فنی و ریزش کوه راه دسترسی ۱۰۰ روستا در نیکشهر مسدود است.

وی افزود: سیلاب در چندین نقطه از شهرستان به خطوط مخابراتی و خطوط انتقال برق آسیب وارد کرد که در حال حاضر بخش‌های بنت و ۱۸ روستای دهستان چاهان در خاموشی کامل و فاقد شبکه مخابراتی هستند.

حسنی گفت: به دلیل حجم بالای خسارت‌ها در حوزه راه، برق و مخابرات، امدادرسانی به روستا‌ها با مشکل مواجه شده است و در کانون‌های بحرانی امدادرسانی با بالگرد انجام می‌شود.

فرماندار نیکشهر ادامه داد: در منطقه عشایری هنزم و زیردان دو نفر گرفتار سیلاب شدند که پیکر بی‌جان آن‌ها توسط نیرو‌های مردمی پیدا شده است.

وی از تهدید سیلاب برای بیش از ۳۰ روستا خبر داد و گفت: سیل بند حفاظتی ۱۰ روستا در نیکشهر تخریب شده و با تشدید بارش‌ها و یا سامانه جدید وضعیت این مناطق بحرانی خواهد شد.

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا