عمومی

جهاد تبیین توطئه جبهه استکبار را علیه ایران اسلامی خنثی می‌کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین سردار علی پاشا محمدی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و تبریک آن اظهار داشت: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس طب نص صریح قرآن کریم در مقابل تجاوز دشمن بعثی مقاومت کردند و از کشور دفاع کردند.

وی با اشاره به حملات گسترده دشمن بعثی در جنگ تحمیلی ابراز داشت: بیش از دو میلیون آواره جنگی از شهرها و روستاهای کشور در این حملات آواره شدند ولی با این وجود مقاومت مردم کشور متزلزل نشد.

مشاور و دستیار معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در جنگ ما بر خدا توکل داشتیم، تصریح کرد: توکل و تبعیت از فرامین حضرت امام خمینی (ره) باعث شد که در صحنه‌های حساس جنگ همچون آزاد سازی خرمشهر و شکست حصر آبادان بر دشمن بعثی پیروز شویم.

وی با اشاره به عدم موفقیت دشمن در جنگ نظامی گفت: استکبار و دشمن غربی صهیونیستی به شدت به دنبال جنگ ترکیبی بر علیه مردم است که گوشه‌ای از آن را در سال گذشته مشاهده کردیم.

سردار محمدی با اشاره به اینکه در بزنگاه‌ها تبعیت از ولی فقیه می‌تواند کشور را از فتنه‌ها نجات دهد، افزود: در زمان جنگ هم همینگونه بود چراکه زمانی صدام در میان مصاحبه خود با خبرنگاران آن را رها کرد و گفت ادامه مصاحبه را در تهران انجام می‌دهد ولی مردم ایران اسلامی با تبعیت از رهبر بر دشمن بعثی پیروز شدند.

وی با اشاره به تاریخ گذشته ایران و از دست دادن شهرها و روستاهای فراوانی در هر جنگ تاکید کرد: فقط در هشت سال دفاع مقدس است اتفاق رخ نداد آنهم در حالیکه ایران اسلامی با دست خالی با رژیم بعث عراق جنگید در حالیکه حدود ۴۰ کشور دنیا این رژیم را حمایت می‌کردند.

مشاور و دستیار معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برخی از تهدیدات دشمن تاکید کرد: این اطمینان را به مردم داده و به همه دنیا اعلام کرده ایم که در صورتیکه کوچک‌ترین اقدامی بر علیه امنیت ایران اسلامی انجام شود به شدیدترین شکل مقابل به هر تجاوزی عکس العمل نشان می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه الگوی سربازان این سرزمین شهدایی هستند که از همه چیز خود برای این کشور گذشتند، افزود: دفاع همچنان باقی است و با همه وجود در مقابل توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن مقاومت می‌کنیم.

دکمه بازگشت به بالا