عمومیکسب و کار ایرانی برتر

نمایندگی چسب هیلتی (انکر شیمیایی هیلتی) کجاست؟

اگر در صنعت ساخت و ساز فعالیت می کنید، شاید نام چسب های هیلتی را شنیده باشید. شرکت هیلتی بیش از 80 سال پیش تاسیس شد و در سال 1974 شروع به توسعه و فروش Anchorbolt کردند و سه سال بعد اولین چسب کاشت را به بازار معرفی کردند. چسب های هیلتی در سال 1360 وارد بازار ایران شد. مداوی، نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش هیلتی در ایران، این محصولات را به مشاوران، حسابرسان و پیمانکاران ایرانی معرفی کرد. تیم مهندسی این شرکت با آموزش مستقیم هیلتی، سمینارهای فنی و موضوعات فنی مرتبط با محصولات مهندسی هیلتی را بر اساس قوانین استفاده از مواد لنگر، دلایل طراحی و استانداردهای بین المللی و استانداردهای بین المللی به جامعه مهندسین صنعت ساختمان ارائه کردند. دانش قوانین بهترین پیشنهادات را برای لنگرهای شیمیایی و مکانیکی ارائه کردند. چسب هیلتی در کدام شهر است؟ آیا محصولات تقلبی در بازار وجود دارد؟ با ما در این گزارش همراه باشید تا پاسخ این سوالات و سوالات دیگر را دریافت کنید.

انواع چسب هیلتی

لنگرهای شیمیایی که به چسب هیلتی معروف هستند کاربردهای زیادی دارند. هیلتی دارای طیف وسیعی از لنگرهای شیمیایی برای اتصال میله های رزوه دار، میلگردها و سایر مواد به بتن، سنگ تراشی و سنگ طبیعی است.

هر چسب هیلتی با اطلاعات فنی از جمله ETA، تاییدیه های ACI، مشخصات فنی، دستورالعمل های نصب و فیلم های آموزشی همراه است. محصول از نظر ساختار می تواند یک قسمتی یا دو جزئی باشد و از نظر بسته بندی می تواند کپسول های انعطاف پذیر، فویل آلومینیومی و … باشد. آنها را می توان به صورت چسب های دو طرفه عرضه کرد که برای نصب نیاز به ابزار نصب (تفنگ یا انژکتور) استاندارد روی این مواد دارند. تنظیم این ابزار مونتاژ برای ترکیب صحیح دو لایه چسب بسیار مهم است. بنابراین باید از هر نوع اختلاط دستی این دو جزء یا دست زدن با ابزار آسیب دیده خودداری شود.

چرا انتخاب چسب مناسب هیلتی مهم است؟

همانطور که در بالا ذکر شد، انکرهای شیمیایی برای اتصال صفحات فولادی به بتن و اتصال لایه های بتنی به یکدیگر استفاده می شود. اتصال باید بارهای خاصی را تحمل کند و به همین دلیل انتخاب لنگر نادرست می تواند منجر به ضرر و زیان مالی شود. هرچه بار بیشتر باشد یا موقعیت دقیق تری مورد نیاز باشد، استفاده از یک لنگر قابل اعتماد اهمیت بیشتری دارد. قرار گرفتن ایران در یک منطقه زلزله خیز همچنین به این معنی است که در طراحی باید بارهایی را که زلزله می تواند به سازه وارد کند در نظر بگیرد. عوامل دیگری مانند مصالح پایه، ترک های بتن، مناطق خشک یا مرطوب یا خیس شده، امکان نصب بعد یا قبل از دال از عوامل دخیل در انتخاب انکرها هستند. بنابراین، مطمئناً هنگام انتخاب لنگر پزشکی مناسب نمی توان از نگرانی در مورد هزینه کردن اجتناب کرد.

متاسفانه در بازار ایران دیده شده که عده ای سودجو وانمود می کنند که نماینده چسب هیلتی در ایران هستند اما زنجیرهای تقلبی و غیر اصل را در همان بسته بندی هیلتی می فروشند. یکی دیگر از انواع سودجویی، دستکاری در تاریخ انقضا و بسته بندی محصولات چسب هیلتی است.

علاوه بر دو مورد ذکر شده در بالا، از آنجایی که چسب ها محصولات شیمیایی هستند، شرایط نگهداری و دما تاثیر بسزایی در کیفیت محصول دارد. واردات محصولات غیرمجاز و غیرمجاز، اطمینان به شرایط نگهداری مناسب چسب هیلتی را زیر سوال می برد. استفاده از چسب های تقلبی، حتی اگر ارزان تر باشند، می تواند آسیب های جبران ناپذیری به شما وارد کند. قیمت پایین چسب در بازار می تواند نشانه تقلبی، تاریخ نامعتبر، واردات غیرقانونی و شرایط نامناسب نگهداری باشد. این موضوع به قدری اهمیت دارد که به کارفرمایان و مدیران پروژه توصیه می شود که مسئولان تدارکات را مجبور به خرید چسب هیلتی از نمایندگی های اصلی چسب هیلتی کنند.

نمایندگی اصلی هیلتی در کدام شهر است؟

شرکت مدوی نماینده انحصاری هیلتی در ایران از سال 1360 می باشد.دفتر مرکزی این شرکت در خیابان هویزه غربی تهران واقع شده است و در حال حاضر 5 فروشگاه در ایران فعال است. برای خرید حضوری چسب هیلتی با نمایندگی به فروشگاه های مداوی در تهران، مشهد، اصفهان، تبریز و عسلویه مراجعه کنید. این شرکت با راه اندازی فروشگاه اینترنتی به نشانی www.madavi.ir اطمینان حاصل می کند که مشتریان با خرید چسب اصلی هیلتی محصولات را به صورت آنلاین تحویل می دهند و محصولات اصلی را در تمامی شهرهای ایران با ارسال رایگان پیدا می کنند. مشتریان می توانند برای دریافت مشاوره فنی و استعلام قیمت چسب هیلتی و محل فروشگاه ها از وب سایت شرکت استفاده کنند و با کارشناسان هیلتی صحبت کنند.

خرید چسب اصلی هیلتی در نمایندگی

تمامی روابط و فعالیت های مداوی بر پایه تعهد، صداقت، وجدان حرفه ای، اعتماد و تعامل و احترام با مشتری است. حمایت از مشتریان در محل کار، رفع مشکلات و صرفه جویی در وقت و هزینه آنها با ارائه خدمات حرفه ای و محصولات اورجینال و باکیفیت از اصول عملکرد این شرکت است. رعایت این اصول باعث شده تا این شرکت در بین کارفرمایان، مشاوران و پیمانکاران جایگاه ویژه ای داشته باشد. شرکت مادوی واردات قانونی، کیفیت و اصالت، شرایط استاندارد حمل و نقل و نگهداری چسب هیلتی را تضمین می کند.

نمایندگی برند خارجی در ایران به چه معناست؟

قبل از اینکه به مفهوم نماینده برند خارجی بپردازیم، شاید باید تعریف برند را مرور کرد. برند یک وعده و قول است که محصول انتظارات مشتری را برآورده می کند. برندها منحصر به فرد هستند و دیگران مجاز به استفاده نیستند. برندسازی به شما این اطمینان را می دهد که محصول یا خدمات منحصر به فرد و منحصر به فرد است. یافتن عامل چسب مخصوص هیلتی (نمایندگی چسب هیلتی) از برندهای معروف و معتبر خارجی کار ساده ای نیست. صاحب علامت (برند) در خارج از قلمرو جغرافیایی و سیاسی ایران به ثبت رسیده است. نماینده شخصی حقوقی در ایران است که طبق شرایط سفارش، دارای قرارداد یا مجوز از یک شرکت خارجی به عنوان نماینده فروش محصولات آن شرکت می باشد. بنابراین، اگر شرکتی ادعای نمایندگی هیلتی را دارد، باید بتواند ادعای خود را ثابت کند.

خدمات مهندسی هیلتی در ایران

نمایندگی انحصاری برند مهندسین هیلتی و کارگاه های ساختمانی در سراسر منطقه آماده ارائه مشاوره و راهکارهای کاربردی به طراحان و مهندسان می باشد. تیم مهندسی آنها در برگزاری سمینارهای آموزشی و تخصصی توانمند بوده و در موارد مهم قادر به صدور گواهینامه آموزشی می باشند. اهمیت ارائه خدمات مهندسی به مشتریان هیلتی در رفع نیازهای آنها و انتخاب و استفاده صحیح از محصولات هیلتی است. خدماتی از قبیل: همکاری با مهندسان مشاور و طراحان جهت ارائه راهکارها و راهکارهای فنی در برابر مشکلات مختلف، همکاری با پیمانکاران و بازدید از پروژه و ارائه راهکارهای اجرایی با استفاده از تکنیک های هیلتی بخشی از خدمات دریافتی مشتری می باشد.

اخرین حرف

چسب هیلتی یکی از پرکاربردترین محصولات در صنعت ساختمان می باشد. این رزین در سال 1978 به دنیا معرفی شد. خاستگاه این برند لیختن اشتاین بوده و از سال 1360 دارای نمایندگی انحصاری در ایران می باشد. شرکت مداوی نماینده انحصاری و مجاز هیلتی برای خرید چسب های اورجینال هیلتی با حضور فعال و موفق چندین دهه در بازار ایران می باشد. با توجه به حضور افراد سودجو در بازار و خطرات احتمالی استفاده از چسب تقلبی و غیر اصل، در این گزارش به تفصیل به این موضوع پرداخته شده است. شرکت مداوی دارای فروشگاه فیزیکی در تهران و چهار شهر مشهد، اصفهان، تبریز و عسلویه و فروشگاه اینترنتی به نشانی www.madavi.ir با درگاه پرداخت مطمئن و مطمئن جهت خرید چسب اورجینال و خدمات مهندسی هیلتی می باشد. او آن را به نفع خود گرفت.

دکمه بازگشت به بالا