اقتصادی

مجوز “علی بابا” به دلیل گرانفروشی تعلیق شد

مجوز "علی بابا" به دلیل گرانفروشی تعلیق شد

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق مجوز مجموعه خدمات مسافرت هوایی و گردشگری “سفرهای علی بابا” به دلیل بی توجهی به تذکرات و ادامه روند گرانفروشی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ترندونی، حسن خوشخو معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوریدر شبکه‌های اجتماعی نوشت:«امروز مجوز مجموعه خدمات مسافرت هوایی و گردشگری “سفرهای علی بابا”  به دلیل بی توجهی به تذکرات و ادامه روند گرانفروشی تعلیق شد.»

خوشخو همچنین طی نامه‌ای به شرکت‌های هواپیمایی داخلی، نمایندگی‌های کل روش و مدیریت شعب شرکت‌های هواپیمایی خارجی فعال در ایران  به آنها اعلام کرد: «پروانه فعالیت شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری سفرهای علی‌بابا از تاریخ 23 خرداد 1402 به‌دلیل نمایش نرخ‌های بلیت در مسیرهای داخلی بالاتر از نرخ‌های ابلاغی توسط این سازمان و گرانفروشی بلیت هواپیما به‌مدت یکماه تقویمی تعلیق می‌گردد.

بدیهی است طبق ماده 19 آیین‌نامه هیئت وزیران ناظر بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری زیارتی قبول هرگونه تعهد جدید در مدت تعلیق منجر به لغو مجوز فعالیت می‌گردد.»

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا