جامعه و خانواده

لزوم چابک سازی سازمان فرهنگی و هنری تهران/۹۵ درصد منابع سازمان صرف پرداخت حقوق می‌شود

عضو شورای شهر تهران بر لزوم چابک سازی سازمان فرهنگی هنری تاکید کرد و گفت: ۹۵ درصد منابع سازمان صرف پرداخت حقوق می‌شود.

به گزارش ترندونی، ناصر امانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه اساسنامه سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران باید با توجه به سیاست های کلان کشور مورد بازنگری قرار گیرد، گفت: اساسنامه این سازمان متعلق به سال ۱۳۷۰ بوده و ضروری است که با توجه به اولویت ها و سیاست های کلان کشور بازنگری شود.

وی با بیان اینکه معاونت اجتماعی باید ماموریت‌های شهرداری را تسهیل کند و سازمان فرهنگی هنری نیز در ابعاد ایرانی اسلامی و ملی برنامه هایی را تدوین کند و در کل باید تفکیکی میان سازمان فرهنگی و هنری و معاونت فرهنگی و اجتماعی ایجاد شود، افزود: لازم است که مراکز زیرمجموعه سازمان فرهنگی هنری کم شود. چرا که در ۴۵۰ نقطه مراکز فرهنگی دارد و مدیریت آنها سخت شده و چالش های جدی در این زمینه دارد. لذا باید تنها مراکز بزرگ زیر نظر سازمان فرهنگی و هنری باشند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه سازمان فرهنگی هنری باید چابک شود، گفت: ۹۵ درصد منابع این سازمان صرف پرداخت حقوق می شود و جوان سازی در این سازمان نیز ضروری است و این در حالیست که به دلیل پراکندگی، ارتباط بین مدیران سازمان و مدیران مراکز کم شده است.

وی گفت: جلب اعتماد کارکنان برای موفقیت سازمان لازم است؛ اما کارکنان سازمان فرهنگی هنری نسبت به دیگر کارکنان شهرداری احساس تبعیض می کنند و باید مشکل اقدامات رفاهی و معیشتی آنها برطرف شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا