ورزش و تندرستی

حضور کودکان در صحرای عرفات هم‌زمان با آغاز مناسک حج ۱۴۴۴+ عکس

کودکانی از کشورهای مختلف امسال به حج تمتع مشرف شدند و از نژاد و زبان متفاوت همزمان با روز عرفه در جبل الرحمه به زیارت و اعمال می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، امسال بیش از ۲ میلیون زائر به حج تمتع اعزام شدند و اکنون در صحرای عرفات حضور دارند تا مناسک حج تمتع را آغاز کنند.

در این روز زائران از ظهر تا غروب در کنار جبل الرحمه حاضر شده و به نیایش می‌پردازند. البته زائران ایرانی در چادر‌ها دعای عرفه را با نوای «سیدرضا نریمانی» زمزمه می‌کنند.

با وجود گرمای هوا، امسال تعداد کودکان در ایام حج تمتع قابل توجه است. کودکان از کشور‌های مختلف با زبان و رنگ متنوع کنار یکدیگر بازی کرده و خود را برای حاجی شدن آماده می‌کنند. از ایران هم کوچک‌ترین زائر ایرانی ۹ ماهه است که به این سفر معنوی مشرف شده است.

تصاویری از کودکان در صحرای عرفات را مشاهده کنید:

حضور کودکان در صحرای عرفات هم‌زمان با آغاز مناسک حج 1444+ عکسحضور کودکان در صحرای عرفات هم‌زمان با آغاز مناسک حج 1444+ عکسحضور کودکان در صحرای عرفات هم‌زمان با آغاز مناسک حج 1444+ عکسحضور کودکان در صحرای عرفات هم‌زمان با آغاز مناسک حج 1444+ عکس

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.
دکمه بازگشت به بالا