فرهنگ و هنر

بسته حمایتی جدید از حوزه گردشگری به ۳۱ استاندار ابلاغ شد

با توجه به سلیقه برخی از ادارات در سطح استان برای اجرای مصوبه ستاد ملی ضد تاجگذاری در حمایت از گردشگری ، وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی مصوبه 31 را به فرماندار اطلاع داد.

به گزارش ترندونی و به نقل از میراث آریایی ، دکتر علی اصغر مونسان تصمیم ستاد تاجگذاری ملی برای تصویب بسته پشتیبانی جدید گردشگری را که شامل به تعویق انداختن بازپرداخت وجوه قبلی بانک به سال 1999 است ، تأیید کرد. پایان تمدید کارفرما. تعویق هزینه های آب ، برق و گاز ، به تعویق انداختن پرداخت مالیات در سال 1999 تا پایان سال جاری و امکانات بانک های بانکی با کارمزد 12 درصد و یک دوره مهلت شش ماهه برای اجرای 31 مدیر اعلام شد.

به دلیل شیوع ویروس کرونا و آسیب رساندن به صنعت گردشگری ، وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی با ادامه پشتیبانی اولیه صنعت که طی 14 ماه اخیر توسط 14 حرفه تصویب و اجرا شده است ، این تأخیرها و امکانات ویژه گردشگری را به تعویق انداخت. پیشخوان ملی کرونا تصویب شده است.

بر اساس این مصوبه ، به زیرساخت های گردشگری می توان حداقل 16 میلیون تا 900 میلیون وام بانکی با نرخ سود 12 درصد و مدت موافقت حدود شش ماه اعطا کرد.

مبلغ این وام برای ارزیابان و عوامل انطباق فردی 16 میلیون یورو ، راهنمایان گردشگری 20 میلیون یورو ، شرکت های عملیاتی مناسب 50 میلیون یورو ، موسسات آموزش گردشگری 60 میلیون یورو و تومان 8 میلیون یورو است. شرکت های حمل و نقل گردشگری ، بوم گردی و اقامتگاه های سنتی ، بسته به تعداد اتاق ها. مساحت واحد و درجه از 80 تا 200 میلیون تومان ، هتل ها ، آپارتمان ها ، متل ها و مهمانسراها بر اساس درجه و تعداد اتاق ها از 200 تا 350 میلیون تومان ، کافه ها و رستوران های سنتی ، مراکز تفریحی و تفریحی ، مجتمع های گردشگری و آب درمانی ، دارای مجوز از وزارت ، گردشگری و صنایع دستی ، بسته به نوع و درجه واحد ، از 100 تا 350 میلیون تومان ، هتل ها بر اساس ستاره و تعداد اتاق ها از 200 تا 900 میلیون تومان و آژانس های مسافرتی از 150 تا 300 میلیون تومان “

اگر متقاضیان در گروهی از راهنمایان گردشگری یا دفاتر خدمات مسافرتی باشند ، می توانند در سیستم دفاتر به آدرس ta.mcth.ir ثبت نام کنند و اگر در گروهی از واحدهای دیگر هستند ، با ورود به سامانه خدمات گردشگری به نام “جانا” در آدرس عرفانی ، ثبت نام می کنند. mcth.ir اطلاعات مورد نیاز را بارگذاری کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا