حوادث و رویدادها

وقوع حریق در منزل مملو از سیلندرهای گاز

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در ساختمان قدیمی که سیلندرهای گازی در آن بارگیری و ذخیره شده بود ، خبر داد.

مصاحبه با ترندونی سید جلال ملکی در این باره اظهار داشت: امروز ساعت 13:41. به بیست و پنجمین سامانه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در یک ساختمان قدیمی اطلاع داده شد که بلافاصله پس از تصادف دو ایستگاه به محل حادثه در محله تهران ، بلوار دستغیب ارسال شد.

وی گفت: ایستگاه اول در چهار دقیقه وارد صحنه شد. وی گفت: “آتش نشانان در صحنه متوجه شدند که این تصادف در یک خانه دو طبقه قدیمی رخ داده است ، طبقه فوقانی آن برای استفاده مسکونی در نظر گرفته شده است و هدف از طبقه همکف به یک کارگاه تغییر یافته است.” سیلندرهای گاز را شارژ کرده و آنها را ذخیره کنید.

ملکی ادامه داد: چندین سیلندر بنزین در این مکان نگهداری می شود که شامل 5 سیلندر 5 کیلوگرمی ، گاز پیک نیک و حتی مخزن بنزین 50 کیلوگرمی است که برای پالایش و رنگ آمیزی مورد استفاده قرار می گیرد. این قسمت آتش گرفت و بسیاری از بادکنکها آتش گرفتند که در بخشی از طبقه فوقانی پخش شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار داشت: جالب بود كه سایر اتاق ها از جمله لباس ، لاستیک ، دوچرخه و موتور سیکلت در سایر اتاق های این منطقه نگهداری می شدند و آتش به این موارد نیز سرایت می كرد.

وی افزود: آتش نشانان همزمان با آتش زدن به طبقه فوقانی خانه مسکونی بیرون رفتند و پیرمرد و زن و مرد جوان را بیرون کشیدند. پیرمرد دچار سوختگی جزئی شد و به خدمات آمبولانس منتقل شد.

وی گفت: “وقتی سیلندرهای گاز آتش گرفتند ، آتش سوزی این آتش سوزی ها بسیار خطرناک است و احتمال انفجار وجود دارد. با این حال ، آتش نشانان با استفاده از تاکتیک های عملیاتی آتش را خاموش کرده و از انتشار آن جلوگیری کردند. “

وی ادامه داد: بادکنک ها از جای خود گرفته شده و به مکانی امن منتقل شدند. یکی از آتش نشانان در ناحیه پا مجروح شد و تحویل خدمات آمبولانس شد.

به گفته وی ، این مکان به مأموران اجرای قانون تحویل داده شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا