عمومی

پیش بینی ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه گردشگری – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سید عزت الله ضرغامی در سفر نیم روزه‌اش به گیلان در گفتگو با خبرنگار آنلاین، اظهار کرد: سرمایه گذاری در حوزه گردشگری بسیار اهمیت دارد و باید در اولویت قرار گیرد.

وی با تاکید بر معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری به افراد توانمند و دارای صلاحیت افزود: فرصت‌های سرمایه گذاری در بخش گردشگری به افراد علاقه مند، دغدغه مند و توانمند معرفی و سپرده شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه فرصت‌های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری احصاء شده است، گفت: مجوزهای بی نام برای سرعت بخشی به پروسه روند سرمایه گذاری در حوزه گردشگری اخذ شده و لذا سرمایه گذار فقط کافی است دکمه انتخاب را فشار دهد.

ضرغامی از ایجاد اشتغال برای ۴۹ هزار نفر در حوزه گردشگری خبر داد و بیان کرد: این تعداد شغل با ارائه تسهیلات در بخش گردشگری رقم خورده است.

وی با تاکید بر لزوم اعتمادسازی برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری افزود: سرمایه گذاری در بخش گردشگری سودآور و مقرون به صرفه است که البته این باور باید در سرمایه گذاران حوزه گردشگری ایجاد شود.

وزیر میراث فرهنگی با بیان اینکه آینده سرمایه گذاری در بخش گردشگری روشن و سودآور است، گفت: گیلان جزو استان‌های ممتاز و پیش رو در حوزه گردشگری است.

ضرغامی با بیان اینکه گیلان فرصت خوبی برای سرمایه گذاری در عرصه گردشگری است، اضافه کرد: طبیعت، آب هوا، تنوع اقلیمی و همچنین جاذبه‌های گردشگری و تاریخی گیلان، این استان را به عنوان مقصد اصلی گردشگران تبدیل کرده است.

وی با تاکید بر اینکه به شدت مخالف دست اندازی به محیط زیست، جنگل‌ها و باغات هستیم، افزود: جنگل هیرکانی ثبت جهانی شده است و به جدیت مراقب این جنگل زیبا هستیم.

وزیر میراث فرهنگی با بیان اینکه باغات و اراضی کشاورزی و باغی گیلان منحصر به فرد است، گفت: در حفظ طبیعت چشم نواز، باغات زیبا و اراضی شالیزاری و باغی گیلان همه مسئول هستند.

ضرغامی از پیش بینی ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه گردشگری خبر داد و اضافه کرد: پرونده‌های سرمایه گذاری آماده ارسال به بانک جهت دریافت تسهیلات، حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان است.

دکمه بازگشت به بالا