ورزش و تندرستی

بیرانوند گوشم را کشید تا سخت تلاش کنم

آریا برزگر درباره حضورش در بازی دوستانه با سایپا گفت: نمی دانم مربیان از عملکرد من راضی بودند یا نه ، اما من اصلاً خوشحال نبودم. با این حال ، من می خواهم از کارکنان و آقای یحیی بخاطر اعتمادی که به من کرده اند تشکر کنم و امیدوارم بتوانم در آینده به اعتماد به نفس آنها در بازی های خوب خود پاسخ دهم.

برزگر گفت: او و سایر بازیکنان هم در تیم و هم در شرایط ایده آل قرار داریم: “من از روز اول در طول تعطیلات از نظر جسمی و جسمی کار کردم و سایر اعضای تیم در روحیه بسیار خوبی برای پیروزی در لیگ برای چهارمین بار پیاپی قرار دارند.

مهاجم درباره تفاوت های کالدرون و گل محمدی و اینکه او در دوران مربی قبلی شرایط بدی داشت توضیح داد: من نمی خواهم درباره مربی قبلی صحبت کنم ، برای او آرزوی موفقیت می کنم ، اما باید در مورد آقای یحیی بگویم که روحیه زیادی به ما می دهد. و از نظر فنی نیازی به تعریف ندارم.

برزگر اهداف خود را توضیح داد: “من می دانم كه باید به پرسپولیس متصل شوم و به تیم ملی اول برسم ، اما در پایان دوست دارم روزی بتوانم برای منچستر یا رئال مادرید بازی كنم.

این بازیکن سفیدپوست در یکی از تمرینات پرسپولیس به شوخی های بیرانوند با او گفت: “بیرانوند بهترین دروازه بان ایران و آسیا است. او به من گوش داد زیرا او می خواست از من لذت ببرد تا من را تشویق کند و برای من در زندگی شخصی پیامی داشته باشد.” و من سخت کار می کنم بیرانوند توانسته همه را گوش کند و امیدوارم که بتوانم به اهدافم برسم.

256 251

دکمه بازگشت به بالا