ورزش و تندرستی

از سرنوشت وام‌هایی که در استقلال گرفته‌اند بی‌اطلاعم

او گفت: شاید ندانید اما من این پول را از 10 کانال به باشگاه قبلی او فرستادم. ما 230 هزار یورو به آن حساب ریختیم، اما مهم این مبلغ نبود، بلکه این بود که بتوانیم پول واریز کنیم. گفتند ما پول نقد نمی‌پذیریم، حتی به آنها گفتیم سفارت ما در پرتغال این پول را به شما می‌دهد، اما نپذیرفتند. اما آنها بهانه‌هایی هم دارند، زیرا از نظر آنها پولشویی محسوب می‌شود. مدیرعامل استقلال ادامه داد: ما مشکلات زیادی داریم، یادم باشد پول میلیچ را هم دادیم. از طرفی پادوانی است. او برای ما زحمت کشید و خیلی ناراحتم که اینطور به ما خدمت کرد و نتوانستیم پولش را پس بدهیم. سعی می کنیم اگر قهرمان شدیم او را به ایران دعوت کنیم و از او دلجویی کنیم.» مدیرعامل استقلال درباره شکایتی که چند روز پیش او را به دادگاه کشاند، توضیح داد: «این شکایت از من نبود. بدهی یکی از دوستان بود و از مدیرعامل قبلی باشگاه شکایت کردند. اما قاضی محترمی که قرار بازداشت را نوشته بود این موضوع را نمی دانست و قرار برای من صادر شد. با این شرایط به دادگاه آمدم و توضیحات لازم را دادم. آنها همچنین رفتار بسیار خوبی داشتند.”

اما مهم ترین نکته در صحبت های جدید مدیرعامل باشگاه استقلال این است که وام های گرفته شده از طرف باشگاه استقلال صرف خرید خودرو و ارائه تسهیلات شده است! این وام ها در زمان مدیران سابق به حساب باشگاه استقلال اضافه شد و از سرنوشت آنها خبری در دست نیست. فتح الله زاده درباره این بلاتکلیفی توضیح داد: در هر صورت باید تمام اطلاعات را از وضعیت باشگاه به دست بیاورم. از روزی که رسیدم باور کنید پرونده محبی تمام وقتم را گرفته است. ما یک ریال هم در باشگاه نداشتیم و 230 هزار یورو وام گرفتیم. حتی رسیدن به کرمان هم برایمان سخت بود، باور کنید در این چند روز روزی 3-4 ساعت بیشتر نخوابیدم. کار دادگاه هم زمان می برد و 6 تا 7 ساعت تاخیر داریم.»

فتح الله زاده درباره مشکلات دیگر استقلال نیز گفت: ساپینتو و دستیارانش قبل از اینکه پول بدهیم به تعطیلات می روند. من می خواهم در فرودگاه به آنها پول بدهم. مشکلات زیادی وجود دارد و هواداران باید صبور باشند.» آیا استقلال بازیکن جدید می‌خرد؟ فتح الله زاده در پاسخ به این سوال گفت: با ساپینتو صحبت کردم، گفت بازیکن نداریم. ما با این بچه ها کار می کنیم.»

فتح الله زاده درباره احتمال شکست هر بازیکنی که از استقلال در دربی اخراج می شود، گفت: از سازمان لیگ خواسته ایم مدارکی را ارائه کنند که نشان دهد می تواند این کار را انجام دهد. تا جایی که من می دانم و دانشم کمک می کند، چنین قانونی در فوتبال ما وجود ندارد.

مدیرعامل استقلال با اشاره به تغییراتی در آینده گفت: تغییرات و تحولاتی رخ می دهد اما سعی می کنیم آن را به حداقل برسانیم. علی امیری در کنار ما است و نظری جویباری هم مشغول کارهای اداری و شخصی است اما با هر عنوانی که بخواهد از او در باشگاه استفاده می کنیم. در هیئت مدیره هم تغییراتی ایجاد می شود چون ما کوتاهی داریم و باید بعد از بازی سوپرجام با وزیر ورزش درباره رئیس هیئت صحبت کنیم.»

بیشتر بخوانید:

251254

دکمه بازگشت به بالا