اقتصادی

افزایش سفرهای مردم در هفته پایانی اردیبهشت

در هفته پایانی اردیبهشت ماه، سفرهای جاده ای مردم نسبت به هفته گذشته افزایش چشمگیری داشت و در این هفته تردد بین استانی به بیش از دو میلیون وسیله نقلیه در روز رسید.

به گزارش ترندونی، بر اساس اعلام سامانه های حمل و نقل هوشمند مرکز مدیریت راه های کشور در تاریخ 23 تا 29 اردیبهشت. 2 میلیون نفر بین استان ها رفت و آمد کردند. 21 هزار 280 وسیله نقلیه مختلف که 25 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است. و نسبت به هفته قبل از مطالعه 11 درصد افزایش را تجربه کرد.

تعداد مسافران در هفته آخر اردیبهشت افزایش یافت

بر اساس طرح تخلیه و نگهداری خودروهای داخلی در استان‌های مختلف، تردد بین استانی از 23 تا 29 اردیبهشت در اکثر استان‌ها افزایش یافت و گیلان، کوم و مازندران به ترتیب 52، 50 و 46 درصد افزایش یافتند. آنها در همان هفته سال گذشته رنج کشیدند. استان های شمالی مازندران و گیلان مثل همیشه بیشترین خودرو و در واقع مهمان را داشتند.

تعداد مسافران در هفته آخر اردیبهشت افزایش یافت

23-29 می. اطلاعات اعداد ثبت شده در دوربین دستگاه های اعداد نشان می دهد که بیش از 7 میلیون عدد در محورهای برون شهری به ثبت رسیده است. و 130 هزار پلاک هایی با مبدا استان های مختلف. در این میان تهران و البرز با بیش از 20 درصد بیشترین سهم تردد را به خود اختصاص داده اند و پس از آن خودروهای پلاک در استان های مازندران، فارس، خراسان رضوی و اصفهان قرار دارند.

تعداد مسافران در هفته آخر اردیبهشت افزایش یافت

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا