استان ها

آیین تکریم و معارفه دو سرپرست جدید در سازمان منطقه آزاد کیش

به گزارش ترندونی از کیش : رحیم سرهنگی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آیین تکریم و معارفه دو سرپرست جدید در حوزه های مختلف؛ که صبح یکشنبه یازدهم تیر در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد، گفت: همراهی و همکاری مجدانه علیرضا ابراهیم پور در هشت ماه گذشته با برخورداری از دانش و تسلط بر حوزه کاری در راستای منافع سازمانی قابل تحسین است.

سرهنگی در ادامه سخنان خود، با تاکید بر لزوم اهمیت تمرکز هر مسوولی در حوزه کاری خود، خاطر نشان کرد: با توجه به نقش مهم شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و تمرکز کافی بر حوزه مسوولیت خطیر این شرکت، سرپرست جدید معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری منصوب شد.

وی اظهار داشت: مزیت تمرکز هر مسوولی در حوزه کاری خود زمینه ساز تسهیل امور و مرتفع شدن موانع موجود و راه کاری های موثر برای حل موضوعات مرتبط در شورای معاونان مطرح و مورد بررسی قرار می گیرد.

رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش، بیان داشت: با توجه به ابعاد، گستردگی و تعدد مسائل در این منطقه به طور حتم مسائل هر حوزه ای با تمرکز کافی به نحو شایسته پیگیری و راه کارهای مطلوبی ارائه خواهد شد.

رحیم سرهنگی با اشاره به سوابق درخشان وحید زارع فکری و ارائه راه حل های نوآورانه ایشان در حوزه های مدیریتی مختلف، گفت: سرپرست جدید معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری یک جوان خوش فکر، خلاق و پر انرژی و دارای ویژگی های بارز یک مدیر جوان است که این ویژگی ها در کنار مدیران با تجربه زمینه ساز توسعه و پیشرفت کیش خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا