استان ها

برگزاری مسابقه قایقرانی در جشنواره فرهنگی ، ورزشی و تفریحی دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری ترندونی از آذربایجان‌غربی، مسابقه قایقرانی روئینگ تک نفره ۵۰۰ متر کشور در دو بخش بانوان و آقایان در جشنواره فرهنگی ، ورزشی و تفریحی دریاچه ارومیه برگزار شد .
در این مسابقه که ۸ ورزشکار در بخش بانوان و ۲۲ ورزشکار در بخش آقایان از سه استان کشور، حضور داشتند در پایان در بخش آقایان شیرزاد قادری از استان کردستان مقان اول .مانی رحمانی از و علی رشادت هر دو از استان آذربایجان‌غربی دوم و سوم شدند.

در بخش بانوان نیز دیلان عزیزی، ژیروان ملا و پرنیا محمدی هر سه از استان آذربایجان‌غربی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
در پایان این رقابت و با حضور علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و سجاد بیرامی مدیر کل ورزش و جوانان استان و حجت الاسلام والمسلمین ذاکر نماینده ارومیه در مجلس به نفرات برتر این مسابقه مدال ، لوح و تندیس اهدا شد.

همچنین در پایان از علی نصیری دارنده رکورد شنای دست بسته استان در جهان و صفر محب زاده جانباز جنگ تحمیلی که به صورت نمادین در حاشیه این جشنواره اقدام به اجرای شنا در دریاچه کردند و محسن شادی قهرمان روئینگ جهان و آسیا و رئیس هیات قایقرانی استان ، شهرام احمدی از قهرمانان قایقرانی استان و رئیس هیات قایقرانی ارومیه و مهدی مجرد ورزشکار پاراموتور با اهدای لوح و تندیس تجلیل شد .

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا