اقتصادی

آزمایش سیستم کنترل تاکسی‌های هوایی در کره جنوبی

11 نوامبر کره جنوبی سیستم مدیریت ترافیک هوایی این شهر (UAM) را آزمایش کرده است و انتظار دارد تا سال 2025 انجام شود. از آنها به عنوان تاکسی بین فرودگاه های اصلی سئول و مرکز شهر سئول استفاده کنید و زمان سفر را دو سوم کاهش دهید.

به گزارش ترندونی، سال گذشته، کره جنوبی پروژه ای را با هدف سال 2025 اعلام کرد. برای ایجاد یک پلت فرم سفر هوایی شهری، آغاز. وزارت حمل و نقل تخمین زده است که چنین خدماتی می تواند زمان سفر را از 30 به 50 کیلومتر (31 تا 31 مایل) که یک ساعت با ماشین طول می کشد، به 20 دقیقه کاهش دهد.

طی این عملیات، شرکت تاکسیرانی آلمانی Volocopter به نام “2 X” اولین پرواز آزمایشی خود را در سئول کره جنوبی انجام داد.

این اولین پرواز آزمایشی عمومی بود که توسط یک هلیکوپتر الکتریکی (eVTOL) در کره جنوبی انجام شد. نو هیونگ اوک، وزیر زمین، زیرساخت و حمل و نقل کره جنوبی نیز شاهد این پرواز آزمایشی تاریخی بود.

این پرواز آزمایشی پنج دقیقه ای در فرودگاه بین المللی گیمپو انجام شد که طی آن یک تاکسی هوایی حدود 3 کیلومتر را طی کرد و به حداکثر ارتفاع 50 متری و سرعت 45 کیلومتر در ساعت رسید.

تخمین زده می شود که اگر این پروژه در سال 2025 آغاز شود، هزینه سفر از فرودگاه بین المللی اینچئون به مرکز شهر سئول حدود 110000 وون (به واحد پول کره جنوبی) خواهد بود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا