عمومیکسب و کار ایرانی برتر

رفع عیوب و تعمیرات دستگاه واکس زن برقی

مقدمه در رابطه با تعمیرات دستگاه واکس زن برقی

امروزه دستگاه‌های واکس زن برقی در اکثر ادارات و مراکز عمومی که ارباب ‌رجوع در آن‌ها در رفت ‌و آمد هستند، بسیار استفاده می‌شود. این دستگاه‌های واکس زن برقی جهت تکریم ارباب‌ رجوع در این مراکز مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل استفاده بسیار این دستگاه‌ها، در این مطلب می‌خواهیم به بررسی تعمیرات دستگاه واکس زن برقی اشاره کنیم.

در گذشته‌ای نه‌چندان دور بیشتر افراد جامعه جهت واکس زدن کفش‌های چرم خود (طبیعی یا مصنوعی) از واکس‌های نفتی و دارای پارافین رنگی استفاده می‌کردند. این مواد سبب خراب شدن هر چه زودتر کفش، تغییر شکل ظاهری آن، ترک خوردن کفش، تغییر رنگ، جدا شدن رویه کفش از قسمت زیرین آن و حتی تغییر سایز کفش نیز می‌شدند. اما دستگاه‌های واکس زن برقی این شرایط را برای کفش مصرف کننده به وجود نمی‌آورند  و همچنین مزایای بسیاری نیز دارند. ازجمله مزایای استفاده از دستگاه‌های واکس زن برقی شامل:

  • در زمان کوتاهی با استفاده از دستگاه واکس زن برقی (حدود چهل و پنج ثانیه) می‌توان کفش‌ها را گردگیری کرده و واکس زد.
  • دیگر نیازی به استفاده از دست و کثیف شدن دست‌ها برای براق کردن و تمیز کردن کفش‌ها نیست.
  • با استفاده از دستگاه واکس زن برقی می‌توان، هر نوع کفش چرم طبیعی یا چرم مصنوعی با انواع رنگ‌ها (مشکی، قهوه‌ای، سرمه‌ای و غیره) را واکس زده و براق نمود. مایع اصلی دستگاه واکس زن برقی بر پایه روغن است و بدون پارافین و مواد رنگی است. بنابراین می‌توان برای واکس زدن هر نوع کفشی، با هر رنگی استفاده شود.
  • این دستگاه‌ها هیچ‌گونه بویی را در محیط قرار داده شده انتشار نداده و بسیار بهداشتی هستند.

رفع عیوب و تعمیرات دستگاه واکس زن برقی

دستگاه واکس زن برقی نیز همانند بسیاری دیگر از دستگاه‌های برقی ممکن است دچار خرابی و عیب شود که در ادامه این مطلب می‌خواهیم به نحوه تعمیرات دستگاه واکس زن برقی بپردازیم. شرکت مکاپ جزء بهترین شرکت‌هایی است که برای تعمیرات دستگاه واکس زن برقی به شما خدمات ارائه می‌کند.

دستگاه واکس زن کفش اداری به‌عنوان یکی از پرکاربرد ترین دستگاه‌ها در اداره‌جات و مکان‌های عمومی است. در وهله اول راه‌اندازی دستگاه واکس زن کفش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بنابراین پیش‌ از اینکه در رابطه با تعمیرات دستگاه واکس زن برقی بخواهیم صحبت نماییم، نحوه صحیح راه‌اندازی آن را بیان می‌کنیم. زیرا اگر این دستگاه به‌درستی راه‌اندازی شود کمتر دچار مشکلات و آسیب خواهد شد.

راه‌اندازی دستگاه واکس زن برقی

  • اولین قدم برای راه‌اندازی این دستگاه، قرار دادن آن در مکانی مناسب و مسطح است. این دستگاه بهتر است در محلی قرار بگیرد که مردم بیشتر در رفت‌وآمد هستند که بتوانند به‌راحتی از این دستگاه استفاده نمایند.
  • در قدم بعدی می‌بایست مایع براق‌کننده دستگاه که همان مایع واکس است را داخل مخزن دستگاه قرار دهید و سپس دستگاه واکس زن برقی را به پریز برق متصل کنید.
  • می‌توانید میزان ریزش مایع براق‌کننده یا واکس دستگاه را تنظیم نمایید تا در مصرف واکس صرفه‌جویی شود.
  • باید دقت نمایید که از جابه‌جا کردن دستگاه واکس زن برقی هنگامی که مایع واکس درون آن است، اجتناب کنید.

هر وسیله برقی نیاز به سرویس و تعمیرات دارد. اگر به‌صورت پیوسته دستگاه واکس زن برقی را سرویس نمایید کمتر دچار خرابی بزرگ‌تر شده و به تعمیرات دستگاه واکس زن برقی کمتر نیاز است. در زیر به بررسی انواع معایبی که دستگاه واکس زن برقی ممکن است با آن‌ها مواجه شود اشاره شده است:

تعمیرات واکس زن برقی قسمت شیر برقی:

شیر برقی، قطعه‌ای است که  توسط برد دستگاه واکس زن برقی کنترل می‌شود. شیر برقی و پیستون شیربرقی، فقط به علت استفاده از واکس نامرغوب دچار مشکل و خرابی می‌شود.

اگر با این مشکل مواجه شدید می‌توانید راهکارهای زیر را انجام دهید:

  • دستگاه واکس زن برقی را از برق جدا کنید و مخزن مایع دستگاه را خالی کنید.
  • با استفاده از آچار شیر برقی دستگاه را باز کنید. سپس یک پیچ دیگری را می‌بینید که این پیچ را باید با استفاده از انبر قفلی باز کنید.
  • در آخر پایه دستگاه را باز کرده و قسمت برنجی رنگ شیربرقی که محل خروج واکس است را با دستمال آغشته شده به الکل تمیز کنید.
  • اگر همچنان دستگاه شما دچار مشکل بود می‌توانید برای تعمیرات تخصصی و حرفه‌ای با تکنسین‌های مجرب مکاپ تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت به شما بپردازند.

تعمیرات دستگاه واکس زن برقی و تعویض برس دستگاه

برس دستگاه واکس زن برقی یک وسیله مصرفی است و در طی زمان دچار خرابی و مشکل خواهد شد. دراینصورت می‌توانید برس جدیدی را تهیه نموده و برس دستگاه را تعویض کنید. برای انجام این عملیات می‌بایست موتور دستگاه را باز نمایید و در حین انجام این عملیات باید به سیم موتور بسیار توجه نمایید تا کشیده نشود و آسیب‌های جدی‌تری را به دستگاه شما وارد نکند. شرکت مکاپ بهترین و باکیفیت‌ترین برس‌های دستگاه را داشته و برای تعویض برس دستگاه خود می‌توانید از تکنسین‌های حرفه‌ای و متخصص مکاپ استفاده نمایید.

مراحل تعویض و تعمیرات برس دستگاه واکس زن برقی:

  • ابتدا با استفاده از آلن 4 پیچ بغل فرچه را باز کنید و فرچه را از روی شفت دستگاه خارج کنید
  • سپس فرچه جدید را جایگزین کنید و به وسیله آلن 4 پیچ فرچه را ببندید

مشکلاتی که موتور دستگاه واکس زن برقی با آن مواجه می‌شود و روش‌های تعمیرات دستگاه واکس زن برقی با این مشکلات

  • اگر موتور دستگاه واکس زن برقی به‌طورکلی روشن نمی‌شود، مشکل از دو بخش می‌تواند باشد: 1- کابل اصلی دستگاه 2- برد یا موتور اصلی دستگاه واکسن زن برقی. در هر دو صورت می‌توانید با کمک تکنسین‌های حرفه‌ای و مجرب شرکت مکاپ به تعمیرات موتور دستگاه واکس زن برقی خود بپردازید.
  • درصورتیکه صدای ناهنجاری از موتور دستگاه واکس زن برقی شما تولید می‌شود، با تعویض بلبرینگ دستگاه می‌توانید این ایراد را برطرف نمایید.

نتیجه‌گیری در رابطه با تعمیرات دستگاه واکس زن برقی و معرفی بهترین شرکت تعمیرکار این دستگاه

در این مطلب به بررسی انواع مشکلاتی که دستگاه واکس زن برقی ممکن است با آن‌ها مواجه شود پرداخته شد و روش‌های عیب‌یابی و تعمیرات دستگاه واکس زن برقی بیان شد. با مطالعه این مطلب می‌توانید مشکل دستگاه خود را شناسایی کرده و در صورتی‌که خودتان نتوانستید این معایب را برطرف نمایید، می‌توانید با تکنسین‌های حرفه‌ای و بسیار مجرب شرکت مکاپ تماس گرفته تا آن‌ها در اسرع وقت خدمت شماماشین آلات صنعتی چیست ؟

در کل ماشین آلات صنعتی را می‌توان اینطور تعریف کرد : به مجموعه قطعه‌های که به صورت محرک و یا ثابت وضایف گوناگون را با انوع انرژی شیمیایی ، هسته ای ، مکانیکی و الکتریکی در یک سیستم انجام می‌دهند ؛ ماشین آلات صنعتی گفته می‌شود .

ماشین آلات صنعتی را می‌توان یکی از بهترین دستاور‌های بشریت نام برد چرا که توانسته بسیاری از کارهای انسان را با قدرت بیشتر و همچنین با سرعت بیشتر انجام دهد و توانسته است هزینه‌های انسانی برای تولید و یا کارهای صنعتی را کمتر کنند و در مقابل بازدهی را افزایش دهد .

برخی از مزایای دستگاه و ماشین آلات صنعتی :

  1. افزایش بهره برداری و بازدهی بخش‌های صنعتی
  2. افزایش ایمنی نیروی انسانی
  3. کاهش پسماند و ضایعات مواد اولیه
  4. کاهش فشار های روحی ، جسمی و خستگی ناشی از کار زیاد
  5. تکرار طولانی مدت کار‌ها
  6. افزایش چند برابری سرعت تولید
  7. بالا بردن کیفیت تولید

کاربرد ماشین آلات صنعتی در بخش تست :

این نوع ماشین آلات را بیشتر می‌توان در کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی یافت و کاربرد این دستگاه‌ها به این صورت است که ، قطعات مختلف بعد از تولید ، قبل از اینکه راهی بازار شوند در این ماشین آلات ، تست و مورد آزمایش قرار می‌گیرند تا تمامی کم کاستی‌ها و مشکل آن محصول را عیب یابی و رفع نمایند .

کاربرد ماشین آلات در بخش قالب:

اینگونه ماشین آلات هم بیشتر در بخش های تولیدی کاربرد دارد و مواد اولیه محصولات متنوع به درون این دستگاه‌ها منتقل می‌شود و به اصطلاح قالب گیری می‌شود و به شکل و فرم‌های مختلف تبدیل می‌شود ، به این گونه دستگاه‌ها ، ماشین آلات قالب سازی گفته می‌شود .

کاربرد ماشین آلات بخش تولید :

ماشین آلاتی که در این بخش قرار دارند ، کابرد آنها تولید قطعات مختلف می‌باشد که به وسیله آن‌ها می‌توانند انواع قطعات برای استفاده‌های مختلف را با سرعت بسیار بالاتر از نیروی انسانی تولید کنند و به بخش‌های مختلف که به آن اشاره شد منتقل نمایند .

کاربرد ماشین آلات بخش کنترل :

یکی از مهمترین بخش های واحد های صنعتی و تولیدی ، ماشین آلات صنعنتی کنل و یا اتوماسیون می‌باشد ، کاربرد این دستگاه ها روباتیک و خودکار سازی بخش های گوناگون و دیگر دستگاه های صنعتی می‌باشد و از جمله وضایف این نوع دستگاه‌ها میتوان به : ایجاد و برقراری روش های متنوع کنترلی در کارخانه‌ها ، برقرار کردن یک رابط بین کاربر و مجموعه های تحت کنترل و همچنین رد و بدل کردن اطلاعات بین بخش‌های مختلف کارخانه تولید ، اشاره کرد .

دستگاه‌های صنعتی در تولید کفش :

تولید کفش یکی از صنعت‌های پر رونق در ایران می‌باشد که هر فردی میتواند وارد این کار شود و نیازی نیست که حتما یک کارخانه و یا تولیدی بسیار بزرگ داشته باشد و برای شروع می‌تواند از کارگاه تولیدی کوچک هم شروع کند البته نیازمند اطلاعاتی در زمینه تولید کفش و همچنین چند دستگاه صنعتی برای تولید کفش می‌باشید .

برخی از دستگاه های صنعتی عبارتند از :

  1. دستگاه واکس کفش برقی
  2. اسکرابر
  3. دستگاه کاور کفش
  4. و برخی از دستگاه های نظافتی

دستگاه‌های صنعتی به دلیل استفاده‌های طولانی مدت دچار خرابی و یا استهلاک شوند و این می‌تواند خط تولید واحد صنعتی را به طور کامل متوقف کند .

دستگاه‌های صنعتی تولید کفش هم از جمله آن ماشین آلات صنعتی می‌باشند که ممکن است بعد از استفاده‌های طولانی مدت و مستمر دچار خرابی شوند و طبیعتا تعویض کامل آن دستگاه باید آخرین گزینه باشد چرا که هم هزینه های اضافی زیادی دارد و هم می‌تواند مشکلات زیادی را برای خط تولید و یا کارگاه تولیدی داشته باشد ، پس بهترین و ساده ترین گزینه تعمیر دستگاه توسط افراد ماهر و کاربلد است .

شماره تماس:

تعمیر دستگاه واکس کفش برقی

دستگاه واکس کفش برقی یکی از بهترین دستگاه‌های خودکار جهت واکس کفش می‌باشد که می‌تواند در محل‌هایی همچون اداره ها برای استفاده کارمندان اداره قرار گیرد .

خدمات شرکت مکاپ برای انواع به شرح ذیل می باشد:

  • انجام کلیه امور تعمیرات برای انواع دستگاه های واکس کفش
  • تعمیرات انواع موتورِ دستگاه های واکس زنی
  • تعمیر انواع شیر های برقی و مکانیکی دستگاه های واکس کفش
  • تعویض فرچه ها و برس های انواع دستگاه های واکس کفش
  • عیب یابی و رفع انواع مشکلات برقی دستگاه
  • انواع مایع واکس متناسب با دستگاه شما

شماره تماس:

تعمیر دستگاه اسکرابر

دستگاه اسکرابر چیست ؟ اگر بخواهیم ساده بگوییم دستگاه اسکرابر یک دستگاه مکانیزه که به صورت خودکار کار شستسو و خشک کردن سطح زمین را انجام می‌دهد .

همچون هر دستگاه صنعتی دیگری ، اسکرابر هم ممکن است دچار خرابی شود که از جمله خرابی های معروف اسکرابر می‌توان به : کار نکردن سامانه برس زنی ، کار نکردن سامانه مکش ، کاهش قدرت مکش و یا عدم مکش ، باقی ماندن رد لاستیک تی بر روی زمین ، خارج نشدن محلول از حفره های برس ، غیر فعال شدن عملکرد‌های الکتریکی دستگاه و… اشاره کرد .

بهترین گزینه های برای تعمیر دستگاه اسکرابر ، سپردن آن به افراد متخصص می‌باشد . جهت دریافت مشاوره در زمینه تعمیر دستگاه اسکرابر میتوانید با مشاورین ما در تماس باشید .

شماره تماس:

تعمیر دستگاه کاور کفش :

دستگاه کاور کفش ، یک دستگاه کاربردی برای پوشاندن پاها میباشد و بیشتر در جاهای حساس به گرد و غبار مانند : اتاق‌های سرویس ، مهد کودک‌ها ، بیمارستان‌ها ، آزمایشگاه و اتاق های تمیز ، استفاده می‌شود .

در صورتی که دستگاه کاور کفش برقی دچار خرابی شود ، اصلا جای نگرانی نیست چرا که به راحتی می‌توان به یک فرد ماهر و کاربلد مراجعه کرد و دستگاه کاور کفش برقی را تعمیر نمود .

تعمیر دستگاه‌های نظافتی :

دستگاه‌های نطافتی هم از جمله دستگاه‌های صنعتی هستند که خراب شدن یک قطعه و یا بخشی از آن به دور از انتظار نیست ، پس بهتر است از همین الان با یک مشاور کاربلد تعمیر دستگاه واکس زن برقی در تماس باشید تا در مورد نحوه نگهداری و یا تعمیر آن ، راهنمایی دریافت کنید .

 

دکمه بازگشت به بالا