اقتصادی

آشنایی با تویوتا C-HRجدید – ترندونی

تویوتا برای ارائه جذابیت بصری ، از خطوط دینامیک تری در نسخه C-HR ماشین محبوب جدید خود استفاده کرده است.

به گزارش ترندونی ، به نقل از اتوکار ، تغییرات ظاهری جدید در مدل خودروی یاریس زودتر مورد استفاده قرار گرفت. خودرو CHR جدید دارای چراغ های مه شکن جدید و چراغ های جلوی قابل تعویض است. برای اینکه این مدل اسپرت به نظر برسد ، جلو پنجره اتومبیل بزرگتر شده و از تزئینات مشکی استفاده شده است.

تویوتا همچنین لاستیک های 19 اینچی را با اصطلاح “ویژگی های بهتر بدنه و فرمان” جایگزین کرده است. همچنین ، ارتفاع فنرهای جلو و عقب خودرو به ترتیب 10 و 15 درصد نسبت به مدل های قبلی افزایش یافته است تا ارتفاع بالابر و ضربات را کاهش دهد.

خریداران می توانند از بین هشت رنگ جدید از جمله خاکستری و خاکستری سیاه انتخاب کنند. فضای داخلی از قرمز و خاکستری استفاده می کند و چرم در دو رنگ سیاه و قرمز در دسترس خواهد بود. مانند نسخه های قبلی ، این ماشین دارای بخاری های جلو و عقب است و صفحه های LCD با LED جایگزین می شوند.

طبق گفته تویوتا ، CHR مانند گذشته هیبریدی خواهد بود ، اما موتور آن در دو نسخه 1.8 لیتری و 2.0 لیتری تولید و نصب می شود. اطلاعات مربوط به قیمت نهایی مدل جدید CHR هنوز اعلام نشده است و قیمت گذاری نهایی احتمالاً قبل از آغاز سال آینده انجام خواهد شد. قیمت فعلی CHR بین 21،445 تا 29،500 دلار است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا