ورزش و تندرستی

عکس | مشاوران فتح الله‌زاده در جایگاه ویژه

به گزارش خبرگزاری ترندونی؛ بعد از موافقت با استعفای فتح الله‌زاده از مدیرعاملی باشگاه استقلال، حجت کریمی به عنوان سرپرست موقت برگزیده شد و اداره امور را در دست گرفت. کریمی هم بلافاصله بعد از اینکه در باشگاه استقلال صاحب قدرت شد با انتشارخبری رسمی اعلام کرد که تمام احکامی که فتح الله‌زاده برای مشاورانش صادر کرده است از این پس لغو است. این خبر نشان می‌داد که سرپرست جدید باشگاه استقلال بنا دارد رویه دیگری را دراین باشگاه پیش بگیرد وظاهرا به دنبال کاستن ازحجم افرادی است که دقیقا مشخص نیست در باشگاه استقلال چه مسئولیت‌هایی به عهده آن‌ها سپرده شده است.

عکس | مشاوران فتح الله‌زاده در جایگاه ویژه

عکس | مشاوران فتح الله‌زاده در جایگاه ویژه

در جریان بازی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان اما چهره برخی از مشاوران مدیرعامل سابق در جایگاه ویژه دیده شد تا این سوال به وجود بیاید که آیا این افراد دوباره تحت سمت‌هایی به باشگاه استقلال بازگشته‌اند یا اینکه همچنان حکم لغو مسئولیت‌های آن‌ها که از سوی کریمی اعلام شده بود، پا برجا است؟!
سرپرست موقت باشگاه استقلال در این باره هیچ اظهار نظری نکرده و باشگاه استقلال هم خبری را درباره وضعیت مشاوران مدیرعامل سابق باشگاه استقلال که در جریان بازی‌های این تیم حاضر می‌شوند، منتشر نکرده است اما برای هواداران این باشگاه بسیار مهم است که بدانند افراد فوق اکنون تحت چه سمت‌هایی در بازی‌های استقلال حاضر می‌شوند و درجایگاه ویژه می‌نشینند و حتی مورد توجه عکاس باشگاه استقلال هم قرار می‌گیرند و تصاویر آن‌ها در سایت رسمی این باشگاه نیز به انتشار درمی‌آید.

257 251

دکمه بازگشت به بالا