عمومیکسب و کار ایرانی برتر

برترین برندهای مهتابی LED کدامند؟

لامپ ال ای دی چیست؟

مهتابی ال ای دی مخفف عبارت (Light Emitting diode) به معنای دیود ساطع کننده نور است. ال ای دی یک نیمه هادی است که نور را از طریق فرایندی به نام الکترولومینسانس (electroluminescence) تولید می‌کند. هنگامی که جریان الکتریکی از مواد نیمه هادی عبور می‌کند، نور مرئی منتشر می‌شود.

در اوایل دهه 60، دانشمند جوانی که در جنرال الکتریک کار می‌کرد اولین LED‌ها را توسعه داد. شرکت‌ها ابتدا از ال ای دی به عنوان چراغ نشانگر در تابلوهای مدار استفاده کردند. بعد از مدتی این قطعه به خاطر دوام و بهره‌وری انرژی معروف شدند. بسیاری از شهرها از نسل دوم LEDها ، که در دهه‌های 80 و 90 در دسترس بود، به عنوان جایگزین لامپ رشته‌ای سنتی در چراغ‌های خیابان استفاده کردند. برخی از مردم با استفاده از آن‌ها شروع به آزمایش به عنوان جایگزین چراغ‌های فلورسنت در تابلوهای بیرونی کردند. امروزه، ما با نسل سوم ال ای دی ها کار می‌کنیم. ال ای دی نسل سوم دوام بیشتری دارد، در مقایسه با هر نوع تکنولوژی لامپ دیگری کم مصرف‌تر است، در رنگ نورهای متنوعی به بازار عرضه می‌شود و در کل هر آنچه از یک لامپ استاندارد نیاز باشد را آن‌ها تأمین می‌کنند.

بهترین مارک لامپ ال ای دی LED بازار ایران کدام است؟

محبوبیت لامپ ال ای دی در بین مصرف‌کنندگان باعث شده است که تمامی شرکت‌های فعال در حوزه روشنایی دست به تولید آن بزنند. این تنوع اگرچه در هنگام خرید ارزشمند است اما ممکن است باعث سردرگمی ما شود. اینکه چه لامپی بخریم شاید سوال ساده‌ای باشد اما اگر به درستی به آن پاسخ داده نشود، هزینه‌های جانبی بسیاری برای ما دارد.

لامپ ال ای دی تفاوت‌هایی با لامپ رشته‌ای یا کم مصرف دارد که عموماً به آن‌ها توجه نمی‌کنیم. برعکس لامپ‌های قدیمی که مارک‌های مختلفشان تفاوت چندانی با هم نداشتند و نوری یکسان می‌تاباندند، ال ای دی این‌شکل نیست. لامپ ال ای دی بی‌کیفیت علاوه بر اینکه زود می‌سوزد، راندمان کمی هم دارد. از طرفی نور لامپ برندهای بی‌کیفیت سوسو می‌کند که باعث سردرد می‌شود. در ادامه با هم بهترین مارک های لامپ ال ای دی را به ترتیب کیفیت بررسی می‌کنیم.

لامپ افراتاب

با توجه به رضایت مصرف کنندگان، بدون هیچ اغراقی می‌توان گفت افراتاب بهترین مارک لامپ ال ای دی است. افراتاب از محبوب‌ترین برندهای حوزه روشنایی در بازار ایران است که انواع لامپ ال ای دی را، در توان‌های مختلف، به بازار عرضه می‌کند. افراتاب از توان 5 وات تا توان‌های بیش از 100 وات لامپ تولید می‌کند. لامپ‌های افراتاب بسیار باکیفیت هستند و نور زیبایی می‌تابانند. در چهار رنگ نور زرد، طبیعی (سفید سرد)، مهتابی و مهتابی سرد به بازار عرضه می شود.

دو سال ضمانت دارد و مناسب روشنایی اداری و مسکونی است. همچنین شرکت افراتاب انواع لامپ صنعتی و کارگاهی را نیز به بازار عرضه می‌کند که توان بیش از 80 وات دارند. مزیت دیگر افراتاب، قیمت مقرون به صرفه در کنار تنوع خوب است که باعث شده به یکی از بهترین برندهای لامپ در ایران تبدیل شود.

افراتاب در ساخت لامپ ها از تکنولوژی اس ام دی (SMD) استفاده می‌کند که فناوری ال ای دی پیشرفته‌تری است. لامپ‌های اس ام دی در مقایسه با رشته‌ای، 90 درصد انرژی کمتری مصرف می‌کنند و نور یکنواخت‌تری می‌تابانند. پرفروش‌ترین لامپ‌های افراتاب: لامپ حبابی 12، 15 و 18 وات هستند که در نورپردازی خانگی به کار می‌روند.

لامپ نور

شرکت نور از قدیمی‌ترین فعالان حوزه روشنایی است که انواع لامپ با فناوری‌های مختلف را به بازار ایران عرضه کرده است و برند محبوبی است. این شرکت در سال 1363 با هدف ساخت لامپ رشته‌ای تاسیس شده است. امروزه نور انواع مختلف لامپ را از جمله لامپ رشته‌ای، بخار جیوه، بخار سدیم، کم مصرف، متال هالید، ال ای دی و… تولید می‌کند. شاید بتوان با قطعیت گفت که هیچ شرکتی در ایران به اندازه نور، لامپ تولید نمی‌کند.

با تنوع بالا و در توان‌ها و شکل‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند و نیاز تمامی کاربران را پوشش می‌دهند. لامپ‌های ال ای دی نور، کیفیت بالایی دارند و از بهترین‌های بازار هستند. طول عمر متوسط لامپال ای دی نور، طبق توضیحات شرکت 15 هزار ساعت است و تمامی محصولات گارانتی 18 ماهه دارند. مانند بیشتر لامپ های LED بازار، نیز در سه رنگ نور زرد، سفید، طبیعی تولید می‌شوند.

لامپ دلتا

دلتا با بیش از دو دهه فعالیت در حوزه روشنایی، انواع لامپ کم مصرف و ال ای دی را در مدل‌ها و توان‌های مختلف به بازار عرضه  می‌کند. دلتا، لامپ ال ای دی، کم مصرف تمام پیچ، نیم پیچ، اتحاد، طرح گل، فیلامنتی و… را در رنگ نورهای آفتابی،  مهتابی سقفی و طبیعی تولید می‌کند.

محصولات کیفیت خوبی دارند و در رده بهترین‌های بازار قرار می‌گیرند. لامپ‌های ال ای دی SMD دلتا، 12 ماه گارانتی دارند و مناسب روشنایی مسکونی و تجاری طراحی شده‌اند.

لامپ کملیون

کملیون از برندهای شناخته شده بازار است. باتری‌های کملیون از باکیفیت‌ترین باتری‌ها هستند و تقریباً همۀ ما تجربه خوبی از ماندگاری آن‌ها داریم. لامپ‌های کملیون نیز با همان کیفیت باتری‌ها به بازار عرضه می‌شوند. کملیون از برندهای وارداتی است و چند سالی است که واردات لامپ‌های آن متوقف شده است و در نتیجه نمایندگی مشخصی نیز ندارد. اگر لامپ های کملیون را در بازار خریداری کنید، از کیفیت و نوع رنگ نور آن‌ها لذت خواهید برد اما به خاطر داشته باشید که گارانتی مشخصی ندارد. البته تقریباً پیدا کردن لامپ کملیون در بازار غیرممکن است.

لامپ اسرام

شرکت اسرام زیر مجموعه، زیمنس است و از بهترین‌ها است. کیفیت فوق العاده‌ای دارند و مناسب کاربردهای متعددی هستند. شاید تنها ایرادی که بتوان به محصولات اسرام وارد کرد، قیمت بالا است که با توجه به وارداتی و کیفیت خوب ساخت، دور از انتظار نیست.

لامپ پارس شوان

پارس شوان برندی ایرانی است که انواع لامپ ال ای دی SMD تولید می‌کند. پارس شوان انواع لامپ حبابی، استوانه‌ای، هالوژن، اشکی تولید می‌کند. در مقایسه با سایر برندها اگرچه تنوع کمتری دارد اما رنگ نور آن یکدست و زیباست. گارانتی معتبر دارند و انتخاب مناسبی برای نورپردازی داخلی هستند.

لامپ فاین الکتریک

فاین الکتریک از شرکت‌های جدید اما خوشنام بازار است که محصولات باکیفیتی به بازار عرضه می‌کند. شاید در مقایسه با سایر برندهای گفته شده، لامپ‌های گران‌تری داشته باشد اما مطمئناً ارزش هزینه‌ای را که پرداخت می‌کنید، دارد. متنوع است و برای هر کاربرد و سلیقه‌ای مدل مناسبی تولید کرده است

بهترین مارک لامپ افراتاب

افراتاب در سال 1998 برای تولید تجهیزات الکترونیکی و مخابراتی تاسیس شد. این شرکت را می توان یکی از پیشروان صنعت الکترونیک و روشنایی در ایران دانست که با استفاده از جدیدترین فناوری های روز دنیا و سابقه 18 ساله توانسته خود را از سایر تولیدکنندگان متمایز کند.

استفاده از نیروی ماهر و متخصص ، شرکت را در مسیر پیشرفت قرار داد. این توسعه در سال 2004 با تأیید وزارت نیرو به عنوان اولین تولید کننده در کشور آغاز شد.

به دنبال این روند ، در سال 2005 افراتاب موفق به اخذ مارک استاندارد برای تولید خود شد. همچنین در سال 2008 گواهینامه بین المللی ISO 9001/2088 را از شرکت آلمانی TUVNORD دریافت کرد.

افراتاب یکی از محبوب ترین مارک های روشنایی در بازار ایران است که انواع لامپ های LED با ظرفیت های مختلف را ارائه می دهد. افراتاب لامپ هایی از 5 وات تا بیش از 100 وات تولید می کند.

برند ای دی سی

مارک EDC همچنین یکی از مشهورترین تولیدکنندگان روشنایی و لامپ در بازار داخلی است. تنوع محصولات این برند بسیار زیاد است. از این لامپ ها در منازل ، ادارات و ساختمانهای تجاری استفاده می شود ، زیرا علاوه بر روشنایی خوب و کیفیت خوب ، انرژی کمی نیز مصرف می کنند.

این چراغ ها انواع مختلفی دارند ، بنابراین قبل از خرید ، بهتر است از خود بپرسید که به کجا نیاز دارید؟ گاهی اوقات فقط می خواهید چراغی باشد که فروشگاه را روشن کرده و اجناس را بهتر جلوه دهد و گاهی اوقات برای روشن کردن ویترین مغازه و گاهی برای روشن کردن خانه خود به چراغ نیاز دارید ، بنابراین برای هر کدام یک نوع لامپ EDC وجود دارد که قبل از خرید باید به آن توجه کنید.

برند بروکس

بروکس یکی از تولید کنندگان انواع چراغ و لامپ LED است. این شرکت شعاری دارد که می گوید نور سالم. و بر عدم استفاده از عناصری مانند سرب و جیوه تأکید می کند که بسیار خطرناک هستند. این شرکت یکی از بهترین و با کیفیت در زمینه تولید چراغ و لامپ بوده و با بسیاری از شرکت های آسیایی و اروپایی رقابت می کند و خدمات عالی را به تهران و 30 استان دیگر ارائه می دهد. لامپ LED بهترین فناوری در جهان است. آخرین فناوری در سیستم روشنایی همان LED است که عملکرد بسیار بهتری نسبت به انواع قبلی دارد که CFL بود.

و در سالهای اخیر توجه بسیاری از کشورهای توسعه یافته را به خود جلب کرده است. و بسیاری از کشورها سیستم های روشنایی خود را به LED ارتقاء داده اند. LED ها حدود 90 درصد از انرژی خود را به نور تبدیل می کنند و تلفات زیاد مصرف انرژی را حذف می کنند.

موضوع بهره وری انرژی مهمتر از هر چیزی است و همه به دنبال آن هستند. اگر همه لامپهای قدیمی تعویض شوند و از نوع LED استفاده شود ، در کل مصرف انرژی در کشور صرفه جویی می شود و انرژی از بین نمی رود. به دلیل انعطاف پذیری و ثبات بالا و همچنین بهره وری و سازگاری با محیط زیست ، توانسته موقعیت خوبی در بین مردم داشته باشد. لازم به ذکر است لامپ LED یکی از پرفروش ترین انواع لامپ های بروکس می باشد که در بازار داخلی با استقبال خوبی از سوی مشتریان مواجه شده است.

لیست قیمت روز لامپ ال ای دی

1. لامپ ال ای دی 10 وات بروکس مدل 5322-A60 پایه E27

بهترین مارک لامپ ال ای دی بروکس یکی از محصولات شرکت “Broux” است که با نام مدل “A60-5322” در بازار موجود است. این لامپ بسیار کارآمد است و بیشترین انرژی را برای تولید نور مصرف می کند. بنابراین ، خروجی گرمای کمی دارد.

این محصول قادر است در رده انرژی A + قرار گیرد و همراه با این کارایی مناسب ،بهترین برند لامپ الایدی عمر طولانی دارد. طول عمر این محصول 35000 ساعت است و از کیفیت تولید خوبی برخوردار است. از دیگر مشخصات این لامپ می توان به پایه E27 آن اشاره کرد که برای نصب روی لامپ های E27 مناسب است.

بهترین لامپ ال ای دی سقفی

بهترین مارک لامپ ال ای دی که بر روی این چراغ قرار می گیرد مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد و می توان از آن در مکان هایی که امکان برخورد با لامپ وجود دارد استفاده کرد. این محصول موفق به دریافت استاندارد RoHS شده است و دلیل آن این است که از عناصر مضر سرب و جیوه در ساخت لامپ ها استفاده نمی کند. جدیدترین لامپ ال ای دی نور خروجی این محصول معادل یک لامپ رشته ای 75 وات است.

مشخصات ابزار

توان 10 وات
ولتاژ 230 ولت
فرکانس 50-60 هرتز
سایر توضیحات – دارای استاندارد ROHS و فاقد عناصر مضر مانند سرب و جیوه
– نوردهی معادل لامپ 75 وات رشته‌ای
– میزان روشنایی: 810 لومن
– طول عمر: 35000 ساعت
– نوع پایه: E27
– شکل: حبابی
– زاویه نوردهی: 230
– بازه توان مصرفی: 5.5 تا 10 وات

2. لامپ ال ای دی 12 وات افراتاب مدل AF-G65-12W پایه E27

قیمت لامپ ال ای دی سقفی

اصلا حرف نداره یه لامپ ۲۳وات کم مصرف داشتم این با اینکه ۱۲ وات اما بیشتر از اون نور میده۲سال گارانتی معتبر داره که از لحاظ گارانتی از همه لامپ ها بهتره من که واقعا خوشم اومد اگه بازم بخوام بخرم حتما افراتاب میخرم فقط یه ایراد داره ک داخل حباب نمیره چون سرش بزرگه

بهترین مارک لامپ ال ای دی افراتاب از بهترین لامپ های موجود در بازار است؛ بهترین برند لامپ الایدی هم پر نور است و هم عمر نسبتا بالایی دارد. و هم اینکه قیمت آن با توجه به گرانی مداوم نرخ کالاها در بازار ، نسبتا به صرفه است. البته توجه داشته باشید که نور لامپ 9وات نور خوب و کافی و استاندارد است و حتی از قدیمی (که بین 20 تا 25 وات هستند) هم کمی بیشتر است و مصرف آن هم کمتر است.

بهترین مارک لامپ ال ای دی برای فضایی مثل اتاق 9 تا 16 متری و یا سالن یا مغازه و… دنبال لامپ پرنورتر هستید، لامپ 12وات افراتاب را تهیه کنید. البته نور خیلی زیاد هم میتونه به سلامت چشم ها کمی آسیب بزنه و بطور مداوم توصیه نمیشه.

جدیدترین لامپ ال ای دی نور و کیفیتش عالیه و گارانتی دو ساله داره . فقط از فروشنده افراتاب تهیه کنید من قبلا یه چند تا لامپ افراتاب از فروشنده ای که افراتاب نبود تو خرید کردم . هم زمان گارانتیش 5 ماه از دو سال کمتر بود هم بعد که یکیش سوخت بردم برای تعویض به مشکل خوردم

قیمت روز لامپ ال ای دی سقفی

افراتاب برند خوبیه البته من لامپ «مهتابی» خریداری کردم ولی نورش مهتابی نیست، یه چیزی بین مهتابی و آفتابی ه،پرنور هم هست، ولی اگر نور کاملاً مهتابی مد نظرتونه باید مدل بهترین مارک لامپ ال ای دی سرد بخرید، به هر حال من از خریدش راضی م و به دیگران هم توصیه ش میکنم

من حدودا ۹ ساله پیش ۴ تا لامپ افراتاب رو خریداری کردم واقعا از برند افراتاب راضی هستم تا بهترین برند لامپ الایدی الان که دارم نظرمو می گم نه یدونش سوخته نه کم نور شده عین روز اول داره کار میکنه اصلا سوختن تو کارش نیست واقعا راضی هستم هر کی از این برند لامپ بخره ضرر نمیکنه

من لامپ مهتابی افراتاب سفارش دادم ولی چیزی که ارسال شد افتابی بود و کاملا نورش زرده و با اینکه از خود افراتاب خریده بودم باز اشتباه ارسال شد!! پیشنهاد نمیکنم.

مشخصات ابزار

توان 12 وات
ولتاژ 230 ولت
فرکانس 50 هرتز
سایر توضیحات – میزان روشنایی: 1200 لومن
– طول عمر: 30000 ساعت
– نوع پایه: E27
– شکل: حبابی
– زاویه نوردهی: 230
– جنس محافظ: پلاستیک
– امکانات لامپ و چراغ: محافظ
– بازه توان مصرفی: 10.5 تا 20 وات

3. لامپ ال ای دی 12 وات پارس نوین کد P-LA60 پایه E27

پارس نوین پیشرو در تولید لامپ های روشنایی در بازار ایران است. این شرکت از سال 1392 تولید لامپ های LED را به محصولات خود افزایش داده و از همان ابتدای تولید موفق به اخذ مجوز استفاده از نام تجاری استاندارد ایران و مصرف انرژی شد.

بهترین برند لامپ الایدی “پارس نوین” دارای علامت استاندارد هستند که روشنایی مناسب ، مصرف کم انرژی ، طراحی ساده و کاربردی با عمر طولانی را ثابت می کند که از قیمت مناسب نیز سود می برد. این لامپ با مصرف برق نسبتاً کم (12 وات) برای مصارف خانگی و حتی اداری تولید می شود.

بهترین لامپ ال ای دی نواری

بهترین مارک لامپ ال ای دی همچنین طول عمر این محصول به طور متوسط به 8000 ساعت می رسد. لازم به ذکر است که اساس این مدل E27 است. لطفاً توجه داشته باشید که شرکت پارس نوین یک شرکت بزرگ محلی است که در زمینه طراحی و ساخت انواع لامپ ها و سیستم های روشنایی فعالیتهای گسترده ای را انجام می دهد.

جدیدترین لامپ ال ای دی لازم به ذکر است که کیفیت بالای تولید محصولات این شرکت در بازارهای داخلی تضمین شده است. یکی از لحظات قابل توجه در مورد محصولات پارس نوین ، کیفیت بالای ساخت به همراه قیمت است که کاملاً مقرون به صرفه است.

نظرات کاربران

با توجه به توان لامپ و میزان نور آن خوب و مقرون به صرفه است

کیفیت خوب ؛ گارانتی ؛ قبلا هم خریداری کردم نوردهی مناسبی داشت که مجدد گرفتم ممنون

همزمان از دو تا برند خرید کردم ، با اینکه هر دو یک وات داشتن اما این برند ضعیفتر بود نورش، امیدوارم طول عمرش خوب باشه

مشخصات ابزار

توان 12 وات
ولتاژ 220 ولت
میزان روشنایی 1000 لومن
سایر توضیحات – نوع پایه: E27
– شکل: حبابی
– زاویه نوردهی: 120
– جنس محافظ: پلاستیک
– بازه توان مصرفی: 10.5 تا 20 وات

4. لامپ ال ای دی 15 وات افراتاب کد 64080 پایه E27

بهترین لامپ الایدی مارک افراتاب محصولات نورپردازی را طراحی و تولید می کند که بر عملکرد با کیفیت و کاهش مصرف انرژی تمرکز می کنند. در این زمینه می توان به تولید انواع کم مصرف ، با کیفیت و قابل توجه لامپ های استاندارد در چند سال اول کار اشاره کرد.با پیشرفت تکنولوژی ، افراتاب نیز تولید محصولات LED را آغاز کرد

بهترین مارک لامپ ال ای دی و محصولات بهترین برند لامپ الایدیروشنایی و روشنایی را در چندین شاخه مانند لامپ ، لامپ سقفی ، پروژکتور ، لامپ خیابان و واشر دیوار راه اندازی کرد. از سال 1998 ، افراتاب انواع لامپ ها را تولید و تولید می کند ، طبق این داستان ، افراتاب یکی از معتبرترین و با کیفیت ترین شرکت های موجود در بازار است.

قیمت لامپ ال ای دی نواری

برند افراتاب هم از نظر کیفیت هم نظر خدمات واقعا داره خوب عمل می کنه و جا داره حمایت مصرف کننده رو داشته باشه

جدیدترین لامپ ال ای دی خیلی نورش زیاده من زردش رو سفارش دادم کنار 2 تا مهتابی دیگه گذاشتم این نورش قالب بود رو اونا نورش هم خیلی قشنگه و اذیت نمیکنه

بسیار پرنور.من برای آشپزخانه که دوست دارم نور زیادی داشته باشم استفاده کردم.آشپزخانه تقریبا 9متر هست و کامل با همین یک لامپ پرنور شد

من از فروشنده رسمی خریدم که گارانتیش تازه شروع شده بود و از این نظر مشکلی نداشت. لامپ هم یک لامپ ال‌ای‌دی عادی هست که فعلا عملکرد خوبی داشته و نکته خاصی هم نداره.

خرید لامپ ال ای دی نواری

افراتاب خیلی برند خوب و قابل اعتمادیه و ۲سال هم گارانتی میده. نور لامپش هم از نسبت به هم وات برندهای دیگه بهتره بهترین برند لامپ الایدی

بهترین لامپ الایدی بسته بندی محصول باز بود. البته جعبه لامپ در اصل بسته بندی محسوب نمیشه ولی همون هم وقتی باز به دست آدم می‌رسه حس بدی داره. انگار قبلاً استفاده شده.

خرید اینترنتی لامپ ال ای دی نواری

سلام بطور کلی همه لامپ های خونه رو از جدیدترین لامپ ال ای دی کردم بشدت تو مصرف برق بهینه شده جوری که اصن باور قبض برق برا صاحبخونه تعجب آور بود ایرانیه باکیفیت بصرفست

سلام قبلا از بهترین مارک لامپ ال ای دی دیگه ای لامپ تهیه میکردم و گارانتی اون برند واقعا اذیت میکرد چون باید تو تهران میرفتی یه جا تو طرح ترافیک لامپ عوض میکردی ولی الان از این برند خریدمیکنم چون اکثر الکتریکیها دارن و تو محله یا کوچه خودتون الکتریکی باشه معمولا این برند داره و لامپتون گارانتی داشته باشه همون الکتریکی براتون عوض میکنه.با تشکر

مشخصات ابزار

توان 15 وات
ولتاژ 230 ولت
فرکانس 50 هرتز
سایر توضیحات – میزان روشنایی: 1450 لومن
– طول عمر: 25000 ساعت
– نوع پایه: E27
– شکل: حبابی
– زاویه نوردهی: 230
– جنس محافظ: پلاستیک

5. لامپ ال ای دی 15 وات بروکس مدل A70 پایه E27

لامپ های LED به دلیل کارایی بالا بسیار محبوب شده اند. این محصولات بیشتر انرژی مصرفی را به نور تبدیل می کنند که باعث می شود حرارت کمتری نسبت به لامپ های رشته ای و کم مصرف تولید کرده و از آنها کارآمدتر باشد.

بهترین مارک لامپ ال ای دی در همین حال ، برخی از شرکت ها حتی پا را فراتر گذاشته و تولید لامپ هایی را آغاز کرده اند که سازگار با محیط زیست بوده و برای سلامت انسان کمتر خطرناک است. Burux توانسته است محصولات سازگار با RoHS را تولید کند.

این استاندارد نشان می دهد که هیچ عنصر مضر مانند سرب و جیوه در ساخت این محصول استفاده نمی شود. جدیدترین لامپ ال ای دی بنابراین ، در صورت خرابی لامپ ، خطر انتشار این عناصر به محیط بهداشتی وجود ندارد.

پرفروش ترین لامپ ال ای دی

اول اینکه بر روی جعبه گارانتی ۱۸ ماهه نوشته شده که ۱۲ ماهه گارانتی را ذکر کرده ولی بر روی لامپ تاریخ واقعی تا زمان انقضا ۳ ماه فرصت بود که با یک برچسب روی آن گرفته شده و تاریخ دیگر زده شده بود که با این شرایط اگر شما به الکتریکی مراجعه کنید و بخواهید از شرایط گارانتی استفاده کنید با مشکل مواجه میشوید.

خوبه فقط به جای عنوان رنگ زرد به عنوان دیگه استفاده بشه که با رنگ آفتابی اشتباه گرفته نشه من مد نظرم رنگ روز یا یخی بود و به اشتباه فکر کردم باید آفتابی بگیرم

روشنایی لامپهای بروکس نسبت به وات مصرفی در مقایسه با بقیه برندها بالاتره

بهترین برند لامپ الایدی چیزی نیست که بخوام توی یک هفته استفاده نظر بدم ولی تا الان خوب بوده و روشنایی به اندازه ای که باید باشه هست. تا الان تنها عیبش قیمتشه که نسبت به برند های دیگه بالا تر هست.

لامپ ال ای دی چیست؟

ما لامپ هالی استار خریدیم ۴ ساله روزی ۱۰ ساعت روشنه ولی ۳ تا از این خریدیم ۱ سال نکشید ۳ تاش سوخت!

بهترین مارک لامپ ال ای دی خوبه و مشکلی نداره فقط مدت کمی از گارانتیش مونده بود و اینکه باید دید در عمل چقدر عمر میکنه

دوتا گرفتم . خوبیه این لامپا اینه تاریخ انقضای یه ساله داره و هر وقت سوخت میتونید از هر الکتریکی برید عوض کنید

بهترین برند لامپ الایدی برند ایرانی ، این لامپ را از قبل هم استفاده می کردیم دارای عمر طولانی و نوردهی مناسب است.

 

منبع : into-led.com

دکمه بازگشت به بالا