اقتصادی

افزایش قیمت گندم و کاهش قیمت کود کشاورزان را امیدوار کرد

ترندونی/ لرستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: وزارت جهاد کشاورزی با افزایش قیمت گندم و کاهش قیمت کود، امید بیشتری را در بین کشاورزان و کشاورزان ایجاد کرده است.

سیدعماد شاهرخی درباره وضعیت بازار و نتایج تنظیم بازار در فروردین ماه امسال گفت: موضوع چرخه اقتصاد تولید و رونق بسیار مهم است اما نباید نقش توزیع و نظارت محصول را نادیده گرفت و نادیده گرفت. اما با اجرای فرآیند توزیع.» و نظارت ما شاهد ثبات و توسعه اقتصادی پایدار است.

وی افزود: سازمان جهاد کشاورزی در ماه گذشته با موفقیت به اهداف وزارت جهاد کشاورزی رسید و با همکاری و همفکری با سایر نهادهای ذیربط توانستیم کالاهای اساسی را در اختیار مردم قرار دهیم و شاهد باشیم. رضایت عمومی و همچنین انتشار و نظارت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لوریان خاطرنشان کرد: تقاضای روزانه مرغ گرم در بازار استان 150 تن بوده که در روزهای اخیر برای تامین نیاز مردم این میزان را به 380 تن در روز رسانده ایم. جدول.

شاهرخی به کمبود تخم مرغ در روز اول فروردین و امسال اشاره کرد و افزود: در اول فروردین ماه با کمبود تخم مرغ مواجه بودیم اما بلافاصله پس از تماس با وزارت جهاد، 10 تن تخم مرغ صید شد. استان و این شکست بازار برطرف شده است.»

وی افزود: در تعطیلات سال نو بارها با استاندار دیدار داشته ایم که با تلاش شبانه روزی و با همکاری و همکاری مستمر با تمامی حوزه های نظارتی و بازرسی، سپاه پاسداران، زندان ها، اتحادیه و تشکل ها ، توانسته ایم به بازار حاکم اطمینان دهیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان درباره توزیع مرغ منجمد گفت: بیش از 900 تن مرغ منجمد در ایام تعطیلات در حاشیه شهرها توزیع شد و در حال حاضر مشکلی برای توزیع کالاهای اساسی مانند شکر وجود ندارد. ، برنج و سایر محصولات دامی. استانی وجود ندارد.

شاهرخی در ادامه با بیان اینکه در این 15 روز مراقبت ها جدی و با متخلفان برخورد قانونی شد، ادامه داد: در این 15 روز 2794 مورد بازرسی انجام شد که از این تعداد 294 پرونده تخلف تشکیل و تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد. طبق قانون

وی درباره اقدامات موثر وزارت جهاد کشاورزی گفت: امسال وزیر جهاد کشاورزی قیمت گندم اهدایی به کشاورزان را بین 10 هزار و 500 تا 1000 تن افزایش داد و همچنین قیمت را به 11 هزار و 500 تن کاهش داد. کودهای شیمیایی برای افزایش امید کشاورزان و کشاورزان.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا