سلامت و دانش

آیفون ۱۵ محکم‌تر از فولاد با فریم تیتانیومی/ عکس

سری آیفون ۱۵ ظاهراً قرار است با به‌روزرسانی‌های قابل‌توجهی در دسترس کاربران قرار بگیرند. به گزارش منابع آگاه، مدل‌های پرو این خانواده احتمالاً با فریم تیتانیومی درجه یا گرید ۵ از راه می‌رسند که در مقایسه با فولاد ضدزنگ مقاوم‌تر، اما سبک‌تر است.

به‌نظر می‌رسد همه مدل‌های سری آیفون ۱۵ دارای نمایشگری با جزیره دینامیکی باشند. بااین‌وجود، اپل ظاهراً می‌خواهد آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس را با مشخصات ارتقایافته‌تری در دسترس کاربران قرار دهد تا به‌عنوان مدل‌های رده‌بالاتر توسط کاربران موردتوجه قرار گیرند.

اوایل سال جاری میلادی گزارش‌ها به استفاده از فریم تیتانیومی در مدل‌های پرو آیفون ۱۵ اشاره کرده بودند. حالا یکی از منابع آگاه بازار می‌گوید مدل‌های پرو آیفون ۱۵ با فریم تیتانیومی درجه ۵ از راه می‌رسند که مزایای مختلفی نسبت به فولاد ضدزنگ خواهد داشت.

آیفون ۱۵ پرو با فریم تیتانیومی سبک‌تر از آیفون ۱۴ خواهد بود

یکی از منابع آگاه بازار با نام کاربری «Unknownz21» در توییتر با انتشار توییتی ادعا می‌کند که مدل‌های پرو آیفون ۱۵ به‌جای فریم فولاد ضدزنگ، از فریم تیتانیومی درجه ۵، یعنی (Ti-6AI-4V) بهره خواهند برد. تیتانیوم دارای مزایای مختلفی نسبت به فولاد ضدزنگ است که باعث می‌شود مدل‌های پرو آیفون ۱۵ از نظر کیفیت ساخت، دوام بیشتری داشته باشند. اگر اپل در آیفون ۱۵ پرو از تیتانیوم استفاده کند، ممکن است در آینده مدل‌های معمولی آیفون‌ها را نیز با فریمی از جنس فولاد ضدزنگ به بازار عرضه کند.

آیفون ۱۵ محکم‌تر از فولاد با فریم تیتانیومی/ عکس

تینانیوم درجه ۵ در آیفون ۱۵ پرو به مقاومت دستگاه کمک می‌کند و دستگاه مربوطه از دوام بالاتری برخوردار خواهد بود. تیتانیوم درجه ۵ قوی‌تر از فولاد ضدزنگ است. این بدان معناست که آیفون ۱۵ پرو در برابر سقوط و آسیب مقاوم بوده و نسبت به نسل قبل، سبک‌تر خواهد بود.

۵۸۵۸

گروه تحریریه علوم پزشکی

نوشته‌هایم به طور خلاقانه، با جذابیت و همراه با مطالعات علمی تهیه می‌شوند. هدفم جلب توجه شماست و شما را در دنیایی از اطلاعات جذاب و پر رمز و راز پزشکی به سفری هیجان‌انگیز دعوت کنم.
دکمه بازگشت به بالا