ورزش و تندرستی

احتمال اعزام ورزشکاران کارگر به مسابقات جهانی فنلاند در یک رشته

فدراسیون آماتورهای ورزش کارگری گفت: با وجود اینکه همیشه در اعزام ورزشکاران شاغل به مسابقات خارجی با مشکلات اعتباری مواجه هستیم، اما همواره مورد حمایت کمیته ملی المپیک بوده ایم.

جواد رمضانی در گفت وگو با ترندونی، در پاسخ به این سوال که چند درصد از برنامه های تقویم ورزشی فدراسیون ورزش کارگری در سال جاری اجرایی شده است، گفت: تقویم ورزش کارگری امسال انجام شده است. فدراسیون 50 دوره مسابقات قهرمانی کشور داشت که 34 مسابقه به صورت مجازی و 17 مسابقه دیگر در شهرهای مختلف برگزار شد. در واقع تمام برنامه ها و شرایطی که در تقویم فدراسیون کارگری درج شده است امسال اجرایی شده است.

وی پرسید آیا بودجه مستقلی دارید یا خیر؟ وی افزود: متاسفانه با وجود پیگیری های فراوان همچنان بودجه خاصی از وزارت ورزش و جوانان دریافت نمی کنیم و همچنان از حمایت کمیته ملی المپیک برای برگزاری مسابقات بومی به ویژه اعزام ورزشکاران به مسابقات بین المللی برخورداریم. “

رمزی در پایان از اعزام ورزشکاران شاغل به مسابقات جهانی فنلاند در سال آینده خبر داد و گفت: این مسابقات در سه رشته (کشتی و آزاد)، شنا و شطرنج برگزار می شود. ارسال خواهیم کرد.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا