حوادث و رویدادها

بازداشت ۳ فروشنده روانگردان در اطراف مراکز آموزشی/کشف تریاک از ماکسیما

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری سه نفر که اقدام به تبلیغ و فروش مواد روانگردان در فضای مجازی کرده بودند، خبر داد.

به گزارش ترندونی، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با انجام رصدهای شبانه‌روزی و همکاری با ماموران بخش فتا متوجه شدند سه نفر از سود جویان با تشکیل باند مجرمانه در حوالی غرب پایتخت اقدام به تبلیغ و فروش مواد روانگردان در تعدادی از شبکه‌های اجتماعی کرده و این مواد را در اطراف دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی نیز به فروش می‌رسانند.

وی با بیان اینکه رسیدگی به این موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت، گفت: در ادامه با تحقیقات انجام شده، ماموران موفق شدند دو مخفیگاه متهمان را در یکی از محلات غرب و شمال پایتخت مورد شناسایی قرار دهند. سپس موضوع به مراجع قضایی اعلام شد و مجوزهای لازم برای دستگیری آنان اخذ شد.

باباپور ادامه داد:‌ با اخذ مجوز از مقام قضایی تیم های عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ  پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت نامحسوس موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از محل ۲۷ کیلوگرم انواع مواد روانگردان در بسته‌بندی‌های مختلف را کشف و ضبط کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از این دو نفر گفت: این افراد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند. در ادامه نیز برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد و متهمان برای ادامه روند رسیدگی به جرم راونه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان در حال انجام است.

کشف ۷۵کیلو تریاک در سواری ماکسیما

باباپور همچنین از کشف ۷۵ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری ماکسیما خبر داد و گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ هنگام کنترل خودروهای  عبوری در محورهای مواصلاتی به شهر تهران به یک دستگاه خودروی سواری ماکسیما با سه سرنشین مشکوک شده و دستور توقف خودرو را صادر کردند.

وی با بیان اینکه این خودرو متوقف و بازرسی از آن انجام شد، گفت: ماموران در جریان بازرسی از این خودرو  ۷۵ کیلوگرم  مخدر تریاک را کشف و ضبط کردند. همچنین سه متهم نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. این افراد به جرم خود اعتراف کردند و گفتند که مواد مخدر از استان‌های مرزی کشور بارگیری کرده و قصد انتقال به پایتخت را داشتند که دستگیر  شدند. این افراد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا