ورزش و تندرستی

گروسی: نکونام سال‌ها می‌تواند در استقلال مربیگری کند/ اکنون بهترین زمان برای قهرمانی در آسیاست

مهاجم سال‌های گذشته استقلال و پاس تهران گفت: تیمی که به دنبال قهرمانی است باید از لحاظ بازیکن تقویت شود تا بتواند در نیم‌فصل دوم بهتر عمل کند.

محسن گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار ترندونی، درباره عملکرد استقلال در پایان نیم‌فصل نخست لیگ برتر اظهار کرد: عملکرد استقلال در نیم‌فصل اول خوب بود و این تیم توانست نتایج خوبی را کسب کند. امیدوارم شرایط استقلال در نیم‌فصل دوم بهتر هم بشود. وقتی در بین سه تیم بالای جدول قرار دارید یعنی شرایط خوب بوده است.

گروسی درباره قهرمانی استقلال در نیم‌فصل افزود: اتفاق بسیار خوبی بود که استقلال توانست با وجود همه مشکلات، قهرمانی نیم‌فصل را کسب کند. البته استقلال باید تلاش کند آخر فصل به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

مهاجم سال‌های دور تیم ملی ادامه داد: تیمی که دنبال قهرمانی است باید از لحاظ بازیکن تقویت شود تا بتواند در نیم‌فصل دوم بهتر عمل کند. بازی‌ها در نیم‌فصل دوم حساس‌تر و سخت‌ترند و تیم‌ها باید با برنامه‌ریزی بهتری در مسابقات ظاهر شوند.

او درباره عملکرد جواد نکونام در نیم‌فصل اول بیان کرد: نکونام مربی جوان و باانگیزه‌ای است و در این فصل با این بضاعت توانست بهترین نتایج را کسب کند. نکونام سال‌های سال می‌تواند در استقلال مربیگری کند.

گروسی درباره بازگشت امتیازهای کسرشده تیم‌ها هم گفت: چرا کم کردند تا دوباره آن را بازگردانند؟ از این قانون‌هایی بود که باعث شد چند تیم در لیگ ایران ضربه بخورند. اینگونه اتفاقات نشان می‌دهد تصمیمات گرفته‌شده عقلانی و درست نبوده است و در این ماجرا خیلی نباید فدراسیون را مقصر بدانیم؛ چرا که عملاً اتحادیه‌ای برای دفاع از حق و حقوق باشگاه‌ها وجود ندارد.

او درباره فهرست تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا هم بیان کرد: این سلیقه سرمربی تیم ملی است و باید به آن احترام گذاشت اما در کل به تیم ملی خوشبینم زیرا این تیم ملی تجربه بین‌المللی خوبی دارد و امیدوارم بهترین نتایج را کسب کند.

محسن گروسی در پایان درباره اینکه آیا تیم ملی می‌تواند در جام ملت‌های آسیا موفق شود، گفت: تیم ملی بازیکنان خوبی دارد که از تجربه خوبی برخوردارند. امیدوارم بعد از سال‌ها بتوانیم در جام ملت‌ها عنوان خوبی را کسب کنیم. اکنون بهترین زمان برای رسیدن به قهرمانی پس از سال‌هاست.

انتهای پیام

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.
دکمه بازگشت به بالا