عمومی

بیش از یک میلیارد ریال کمک مؤمنانه در کردستان اهدا شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، آرش آریانژاد ظهر پنج شنبه در حاشیه برگزاری این رزمایش به خبرنگاران استان اعلام کرد: شرکت‌های آب و برق استان به‌صورت مستمر در مناسبت‌های ملی و مذهبی نسبت به تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی اقدام می‌کنند و این بار نیز همزمان با شب یلدا مدیران عامل صنعت آب و برق استان در راستای تکریم و حمایت از خانواده‌های کمتر برخوردار نسبت به خرید و توزیع کمک‌های مؤمنانه اقدام کردند.

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در کردستان، گفت: این اقدام در شب یلدا با هدف پاسداشت آئین و رسوم ایران اسلامی در سایه اعتلا و تحکیم بنیان خانواده، ترویج و تعمیق نشاط اجتماعی، ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهرورزی و توجه ویژه به سنت صله رحم و دورهمی‌های خانوادگی صورت می‌گیرد.

وی افزود: این شرکت‌ها نسبت به تهیه ۱۰۰ بسته حمایتی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال مواد غذایی شامل برنج، ماکارونی، رب، روغن نباتی و قند؛ اقدام و از طریق نهادهای حمایتی «دولتی و خصوصی» نسبت به اهدا آن‌ها اقدام می‌نماید.

آریانژاد با اشاره به اینکه رزمایش‌ها و کمک‌های مؤمنانه توسط صنعت آب و برق کردستان، ادامه دارد، خاطرنشان کرد: ان شاء‌الله با همدلی بیش از پیش بتوانیم بخشی از مشکلات قشر کمتر برخوردار جامعه را مرتفع کنیم.

دکمه بازگشت به بالا