برون مرزی

چرا 11 رأی از آراء الکترال بایدن کاهش یافت؟

رولینگ استون به گروه بین الملل آنا گزارش می دهد ، جو بایدن که با 290 رأی دهنده در برابر دونالد ترامپ و 214 رأی در انتخابات پیروز شد ، اکنون در ایالت جنوب غربی با افت آرا روبرو است. 279 رأی دارد.

براساس این گزارش ، این فاکس نیوز و آسوشیتدپرس بودند که صبح روز چهارشنبه با عجله بایدن را به عنوان برنده رای آریزونا اعلام کردند و به او 11 رای دهنده برای انتخاب بایدن به عنوان رئیس جمهور دادند. با این حال ، طبق آخرین اطلاعات موجود در این زمینه ، این هنوز یک گزارش رسانه ای رسمی تأیید نشده است زیرا آرا votes بسیاری شمرده شده است.

صبح روز دوشنبه ، بایدن 20،000 رهبر خود را در شمارش آرا state ایالتی علیه D. ترامپ شمرده بود.

چاک کالین ، مشاور جمهوری خواه در آریزونا ، به رولینگ استون گفت که بیشتر صندوق های رای گیری در ماریکوپا ، پرجمعیت ترین منطقه آریزونا ، دیر می رسد. این صندوق های رای آرای رای دهندگانی بود که در آخرین دقایق روز رأی گیری بدون حضور در محل رأی گیری حاضر شدند.

طبق این طرح ، محاسبه چهار فصل (Mahawi-Ywapai-Yuma-Penal) که یک مزیت نسبی نسبت به جمهوری خواهان است و یک فصل (Marikopa) که یک مزیت نسبی نسبت به دموکرات ها است ، هنوز کامل نشده است. این بخشها با رنگ صورتی روشن و آبی برجسته شده اند.

کالین ادامه می دهد تا زمانی که شمارش آرا به پایان نرسد ، نمی توان پیش بینی کرد که آرای شمارش نشده به نفع ترامپ یا بایدن خواهد بود.

رودی جولیانی ، وکیل شخصی و دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده روز یکشنبه گفتند که شواهد جدی از تقلب در انتخابات وجود دارد.

جولیانی در مصاحبه ای گفت: “اکنون پذیرفتن شکست ترامپ اشتباه است.” شواهد محکمی وجود دارد که حداقل سه یا چهار ایالت و احتمالاً 10 ایالت را نشان می دهد [انتخابات] دزدیده شد

وکیل ترامپ افزود: “به عبارت دیگر ، چنین است [دزدی] این اتفاق به دلیل آرا wrong اشتباه رخ داده است. اکنون نمی توانید اجازه دهید انتخابات بدون چالش به تاریخ وارد شود.

جولیانی در مورد تقلب در انتخابات دموکراتیک در پنسیلوانیا گفت که تیم ترامپ بین 60 تا 70 ناظر انتخابات جمهوری خواه در حوزه انتخابیه فیلادلفیا داشت و ناظرانی در پیتسبورگ بودند که تقلب را مشاهده کردند.

وی گفت: “در پیتسبورگ ، ناظرانی داریم كه 24 ساعت یا خارج از آنها در مراكز اخذ رأی نگهداری نشده اند ، كه واقعاً مشكوك ترین صدا است.” در این دوره حداقل 135000 رأی گیری شمارش شده است.

جولیانی اضافه کرد که ناظران جمهوریخواه در پیتسبورگ آنقدر از مرکز رای گیری دور بودند که مجبور شدند با استفاده از دوربین های نظارتی لغو حدود 300000 برگ رای گیری در شهر را انجام دهند.

به گفته وکیل ترامپ ، تیم وی فیلم ها و 50 شاهد را ضبط کرده و شکایات مربوط به “نقض حقوق شهروندی در انتخابات تقلبی” و نقض حمایت برابر و عادلانه از آرا در فیلادلفیا و پیتسبورگ باید در روز دوشنبه تشکیل شود.

ترامپ همچنان از طریق رسانه های مختلف ، از جمله آسوشیتدپرس ، سیانینن و حتی فاکس نیوز جمهوریخواه ، رئیس جمهورهای منتخب و معاونان رئیس جمهور بایدن و کمال هریس ، نتایج رای گیری را به چالش می کشد. بازنده ها برنده انتخابات ریاست جمهوری و دونالد ترامپ و معاون وی ، مایک پنس بودند.

پس از وقایع ، بایدن و هریس سخنرانی کردند و رسماً برندگان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را اعلام کردند ، اما ترامپ شکست را انکار کرد و اعلام کرد که برای جلوگیری از آنچه “تقلب بزرگ در انتخابات” خوانده است ، به دادگاه خواهد رفت.

انتهای پیام / 4155 /

دکمه بازگشت به بالا