اقتصادی

پروازهای نوروزی یک کنسلی هم نداشت

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: حدود ۲۷۰۰ پرواز در ایام نوروز در فرودگاه امام خمینی (ره) انجام شد و یک پرواز کنسلی هم وجود نداشت.

به گزارش ترندونی، سعید چلندری در مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران عملیات با اشاره به تلاش برای تغییر مدیریت در شهر فرودگاهی، اظهار کرد: زمانی که در این جایگاه قرار گرفتم، ترمینال سلام مشکلاتی داشت اما با تغییر مدیریت اقداماتی در این حوزه انجام شد و نتیجه این بود که عملیات بسیار موفقیت‌آمیز در حج تمتع ۱۴۰۱ انجام شود و بعد از آن در فاصله کوتاهی عملیات عتبات و اربعین انجام شد.

وی ادامه داد: همچنین در نوروز ۱۴۰۲ بر اساس سیاست‌های سفرهای نوروزی وزارت راه و شهرسازی، توصیه‌های اکید وزیر راه مبنی‌بر ارائه خدمات مناسب به مردم بود؛ حدود ۲۷۰۰ پرواز در ایام نوروز در فرودگاه امام خمینی (ره) انجام شد و یک پرواز کنسلی هم وجود نداشت.

در این مراسم محمد محمدی‌بخش -رئیس سازمان هواپیمایی کشوری- درباره پروازهای نوروزی بیان کرد: در این مدت ۲۳ هزار پرواز انجام شد و دو میلیون و ۸۰۰ هزار نفر مسافر جابه‌جا شدند و بیش‌از ۸۰ درصد پروازها بدون تاخیر انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین درباره زمان افزایش قیمت بلیت گفت که این تصمیم منوط به ابلاغ ستاد تنظیم بازار است؛ البته صنعت به این اصلاح احتیاج دارد و در غیر این‌صورت دچار مشکل جدی می‌شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا