جامعه و خانواده

نظافت روزانه بیش از۲۰ تن زباله از مرز و شهر مهران

شهردار منطقه ۱۱ گفت: با استقرار عوامل اجرایی خدمات شهری در قرارگاه مرزی مهران، روزانه بیش از۲۰ تن زباله در مسیر ترددی این محدوده نظافت و جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش ترندونی، سید محمد موسوی در این باره اظهار کرد: یکصد نفر از عوامل خدمات شهری و محیط زیست در مرز مهران مستقر هستند و فاز ۳ و ۵ شهر مهران و محدوده موکب محبان الرضا علیه السلام و همچنین حدفاصل پل زائر تا پاسگاه بهرام آباد توسط این عوامل نگهداشت و نظافت می شود. امور مربوط به خدمات شهری طی دو شیفت انجام و خادمین هر صبح با اعزام به شهر و محدوده مرزی خدمت رسانی می کنند.

وی در تشریح خدمات شهری قرارگاه مرزی مهران گفت: روزانه ۵۰۰ هزار مترمربع نگهداشت شهری در قرارگاه مرزی و شهر مهران توسط خادمین منطقه ۱۱ انجام می شود که در نتیجه ۱۵ هزارمتر مربع روزانه شست و شو و ۱۸۰۰ متر طول نیز لایروبی انهار توسط خادمین با مدیریت و حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه عملیاتی می شود.

بر اساس گزارش سایت شهر، موسوی خاطر نشان کرد: ۳۰ مخزن ۶۶۰لیتری و ۷۰ مخزن ۱۲۰ لیتری برای جمع آوری زباله تعبیه شده است و روزانه بیش از ۲۰ تن زباله و ضایعات و نخاله و لجن از محدوده مرزی و شهر مهران برای نظافت این محدوده و تسهیل تردد زوار توسط عوامل خدمات شهری و محیط زیست جمع آوری می‌شود.

انتهای پیام

انتشارات مقالات اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر مسائل اجتماعی در کشورهای در حال توسعه و تلاش برای ارتقای زندگی اجتماعی در این مناطق.
دکمه بازگشت به بالا